Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky: Vojín Hilux se hlásí do služby

1/55
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Z kabiny zmizelo rádio, naopak přibylo nezávislé topení. Na rozdíl od testovaného prototypu mají fi nální speciály koženkové sedačky a gumu místo koberců.
    Z kabiny zmizelo rádio, naopak přibylo nezávislé topení. Na rozdíl od testovaného prototypu mají fi nální speciály koženkové sedačky a gumu místo koberců.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Prototyp má ještě přepínače jízdních režimů, které vojáci nedostanou.
    Prototyp má ještě přepínače jízdních režimů, které vojáci nedostanou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
    Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Odolná a levná plechová kola obouvají standardní pneumatiky, plánovanému využití prý stačí. Proto se nijak nezměnila ani technika pick-upu.
    Odolná a levná plechová kola obouvají standardní pneumatiky, plánovanému využití prý stačí. Proto se nijak nezměnila ani technika pick-upu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na míru vojenskému nasazení je vyrobena robustní nástavba s bytelnějším zámkem, nosností střechy 120 kg, držáky pušek (pod stropem), osvětlením a zásuvkou. Ve vaku se vozí vyžadované příslušenství.
    Na míru vojenskému nasazení je vyrobena robustní nástavba s bytelnějším zámkem, nosností střechy 120 kg, držáky pušek (pod stropem), osvětlením a zásuvkou. Ve vaku se vozí vyžadované příslušenství.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
    Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
    Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
    Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Armáda vyžaduje náhradní kus od každé použité žárovky a pojistky. Jenže jeden typ pojistky se běžně nemění a v celé Evropě byl na prodej jediný exemplář. Pomoci musel výrobce.
    Armáda vyžaduje náhradní kus od každé použité žárovky a pojistky. Jenže jeden typ pojistky se běžně nemění a v celé Evropě byl na prodej jediný exemplář. Pomoci musel výrobce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
    Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Z kabiny zmizelo rádio, naopak přibylo nezávislé topení. Na rozdíl od testovaného prototypu mají fi nální speciály koženkové sedačky a gumu místo koberců.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Prototyp má ještě přepínače jízdních režimů, které vojáci nedostanou.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Odolná a levná plechová kola obouvají standardní pneumatiky, plánovanému využití prý stačí. Proto se nijak nezměnila ani technika pick-upu.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Na míru vojenskému nasazení je vyrobena robustní nástavba s bytelnějším zámkem, nosností střechy 120 kg, držáky pušek (pod stropem), osvětlením a zásuvkou. Ve vaku se vozí vyžadované příslušenství.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
Armáda vyžaduje náhradní kus od každé použité žárovky a pojistky. Jenže jeden typ pojistky se běžně nemění a v celé Evropě byl na prodej jediný exemplář. Pomoci musel výrobce.
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky