Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky: Vojín Hilux se hlásí do služby
41
/
55
Prohlédnout znovu
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky: Vojín Hilux se hlásí do služby
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Z kabiny zmizelo rádio, naopak přibylo nezávislé topení. Na rozdíl od testovaného prototypu mají fi nální speciály koženkové sedačky a gumu místo koberců.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prototyp má ještě přepínače jízdních režimů, které vojáci nedostanou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Odolná a levná plechová kola obouvají standardní pneumatiky, plánovanému využití prý stačí. Proto se nijak nezměnila ani technika pick-upu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na míru vojenskému nasazení je vyrobena robustní nástavba s bytelnějším zámkem, nosností střechy 120 kg, držáky pušek (pod stropem), osvětlením a zásuvkou. Ve vaku se vozí vyžadované příslušenství.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Armáda vyžaduje náhradní kus od každé použité žárovky a pojistky. Jenže jeden typ pojistky se běžně nemění a v celé Evropě byl na prodej jediný exemplář. Pomoci musel výrobce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?