Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky: Vojín Hilux se hlásí do služby
48
/
55
Prohlédnout znovu
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky: Vojín Hilux se hlásí do služby
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Z kabiny zmizelo rádio, naopak přibylo nezávislé topení. Na rozdíl od testovaného prototypu mají fi nální speciály koženkové sedačky a gumu místo koberců.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prototyp má ještě přepínače jízdních režimů, které vojáci nedostanou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Odolná a levná plechová kola obouvají standardní pneumatiky, plánovanému využití prý stačí. Proto se nijak nezměnila ani technika pick-upu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na míru vojenskému nasazení je vyrobena robustní nástavba s bytelnějším zámkem, nosností střechy 120 kg, držáky pušek (pod stropem), osvětlením a zásuvkou. Ve vaku se vozí vyžadované příslušenství.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bezporuchový provoz mají zajistit okna na kličku a odemykání klíčkem bez centrálu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úpravce dodává také přední rám, pod nímž vykukuje naviják s ovládáním připojovaným pod kapotu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Armáda vyžaduje náhradní kus od každé použité žárovky a pojistky. Jenže jeden typ pojistky se běžně nemění a v celé Evropě byl na prodej jediný exemplář. Pomoci musel výrobce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Hilux 2.4 D-4D pro Armádu České republiky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem