Toyotu Celica Cabriolet moc lidí nezná. Za rozumné peníze dvojnásobný zážitek!
2
/
49
Prohlédnout znovu
Toyotu Celica Cabriolet moc lidí nezná. Za rozumné peníze dvojnásobný zážitek!
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jednoduchý analogový přístrojový štít má přesně vymezené ukazatele, kontrolky se odstěhovaly na samostatný panel pod kapličkou
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Černá palubní deska působí hodnotně a technicky, tříramenný volant se ovládá lehce a řazení je ukázkově přesné
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Hlavice řadicí páky s logem Toyota Motorsport představuje vzácný originální dobový doplněk. V konkrétním autě je v netknutém stavu.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dynamiku interiéru zvýrazňuje snad jen obšití některých detailů červenou nití, celkové prostředí odpovídá spíše prémiovému kompaktu než sportovnímu modelu pro mladé
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami a zvýrazněnými bočnicemi jsou příkladně pohodlná, a navíc esteticky krásná
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní sedadla nejsou sice ochozena o poctivé čalounění ani propracované tvary, ale prostoru zejména pro kolena je zde nedostatek
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Látka výplní dveří působí esteticky a bytelně, okolo čalounění je rozmístěna spousta ovladačů funkcí
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jednoduchou úpravou vyrobíte z kabrioletu či kupé stylovou targu, auto pak připomíná porsche
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Návlek střechy se upevňuje ručně pomocí druků, práce je to však snadná a rychlá
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
S nataženou střechou připomíná kabriolet Celica mix víka Audi 100 a bočních oken ve stylu Mercedesu SL
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zavazadlový prostor složené střešní plátno nikterak nezmenšuje, nabídka místa dosahuje úrovně menšího rodinného sedanu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ke koloritu sportovních modelů osmdesátých let patří výklopné světlomety. Ne že by svítily lépe než pevné, ale jejich vyklápění je dobovou atrakcí.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zatímco u některých moderních automobilů znamená dvojitá koncovka výfuku jen výstřelek designu, v tomto případě jsou obě trubky průchozí
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Toyota Celica Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid