Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s|
Zdroj: acz
Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.|
Zdroj: acz
Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.|
Zdroj: acz
Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.|
Zdroj: acz
Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.|
Zdroj: acz
Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW|
Zdroj: acz