Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!

7/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
    Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.
    Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s
    Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s| Zdroj: acz
  • Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.
    Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.| Zdroj: acz
  • Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.
    Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.| Zdroj: acz
  • Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.
    Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.| Zdroj: acz
  • Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.
    Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.| Zdroj: acz
  • Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.
    Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW
    Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW| Zdroj: acz
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
Abarth
Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.
Abarth
Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s
Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.
Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.
Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.
Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.
Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.
Abarth
Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW