Typická auta za jednu mzdu a jejich šance na úspěšnou STK|
Zdroj: Svět motorů
Průchodnost odtoků střešního okna české nezávislé servisy pohříchu kontrolují jen málo. Toto je vzorný stav – obvyklé je spíš ukapávání, nebo už úplná neprůchodnost.|
Zdroj: Svět motorů
Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.|
Zdroj: Svět motorů
Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.|
Zdroj: Svět motorů
Rez na hlavových opěrkách jasně znamená, že do vozu teče.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud jsou zrezlé kolejnice sedaček, ještě to může být vlhko z bot.|
Zdroj: Svět motorů
Kompletně urezlé uložení zadní nápravy na zvenku jinak velmi pěkné Toyotě Yaris|
Zdroj: Svět motorů
Vždy se podívejte na kotevní body předních i zadních tlumičů. Když jsou urezlé, je to jedna z nejčastějších závad.|
Zdroj: Svět motorů
Zcela zrezlé zadní horní rameno u Alfy Romeo 159. Nové už se bohužel nevyrábí.|
Zdroj: Svět motorů
Díra v podlaze u jinak velmi pěkného Peugeotu 206 CC|
Zdroj: Svět motorů
Zde odvzdušňovací ventil, který někdo zkoušel povolit, zalomil, a tak radši zavařil. Na takových brzdách už nelze udělat žádný servis.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadá třmen s odvzdušňovacím ventilem, který ještě asi půjde povolit|
Zdroj: Svět motorů
Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.|
Zdroj: Svět motorů
Citroën C1, 2006|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Panda, 2005|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia I 1.9 TDI, 2004|
Zdroj: Svět motorů
Citroën Xsara Picasso 1.6, 2002|
Zdroj: Svět motorů