Typická auta za jednu mzdu a jejich šance na úspěšnou STK: Střešní okno? Nebrat, vždy přes něj teče

19/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Typická auta za jednu mzdu a jejich šance na úspěšnou STK
    Typická auta za jednu mzdu a jejich šance na úspěšnou STK| Zdroj: Svět motorů
  • Průchodnost odtoků střešního okna české nezávislé servisy pohříchu kontrolují jen málo. Toto je vzorný stav – obvyklé je spíš ukapávání, nebo už úplná neprůchodnost.
    Průchodnost odtoků střešního okna české nezávislé servisy pohříchu kontrolují jen málo. Toto je vzorný stav – obvyklé je spíš ukapávání, nebo už úplná neprůchodnost.| Zdroj: Svět motorů
  • Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.
    Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.| Zdroj: Svět motorů
  • Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.
    Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.
    Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.
    Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.| Zdroj: Svět motorů
  • Rez na hlavových opěrkách jasně znamená, že do vozu teče.
    Rez na hlavových opěrkách jasně znamená, že do vozu teče.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud jsou zrezlé kolejnice sedaček, ještě to může být vlhko z bot.
    Pokud jsou zrezlé kolejnice sedaček, ještě to může být vlhko z bot.| Zdroj: Svět motorů
  • Kompletně urezlé uložení zadní nápravy na zvenku jinak velmi pěkné Toyotě Yaris
    Kompletně urezlé uložení zadní nápravy na zvenku jinak velmi pěkné Toyotě Yaris| Zdroj: Svět motorů
  • Vždy se podívejte na kotevní body předních i zadních tlumičů. Když jsou urezlé, je to jedna z nejčastějších závad.
    Vždy se podívejte na kotevní body předních i zadních tlumičů. Když jsou urezlé, je to jedna z nejčastějších závad.| Zdroj: Svět motorů
  • Zcela zrezlé zadní horní rameno u Alfy Romeo 159. Nové už se bohužel nevyrábí.
    Zcela zrezlé zadní horní rameno u Alfy Romeo 159. Nové už se bohužel nevyrábí.| Zdroj: Svět motorů
  • Díra v podlaze u jinak velmi pěkného Peugeotu 206 CC
    Díra v podlaze u jinak velmi pěkného Peugeotu 206 CC| Zdroj: Svět motorů
  • Zde odvzdušňovací ventil, který někdo zkoušel povolit, zalomil, a tak radši zavařil. Na takových brzdách už nelze udělat žádný servis.
    Zde odvzdušňovací ventil, který někdo zkoušel povolit, zalomil, a tak radši zavařil. Na takových brzdách už nelze udělat žádný servis.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadá třmen s odvzdušňovacím ventilem, který ještě asi půjde povolit
    Takto vypadá třmen s odvzdušňovacím ventilem, který ještě asi půjde povolit| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.
    Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.| Zdroj: Svět motorů
  • Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.
    Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C1, 2006
    Citroën C1, 2006| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Panda, 2005
    Fiat Panda, 2005| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia I 1.9 TDI, 2004
    Škoda Octavia I 1.9 TDI, 2004| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën Xsara Picasso 1.6, 2002
    Citroën Xsara Picasso 1.6, 2002| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Clio 1.2 16V, 2005
    Renault Clio 1.2 16V, 2005| Zdroj: Svět motorů
Typická auta za jednu mzdu a jejich šance na úspěšnou STK
Průchodnost odtoků střešního okna české nezávislé servisy pohříchu kontrolují jen málo. Toto je vzorný stav – obvyklé je spíš ukapávání, nebo už úplná neprůchodnost.
Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.
Prakticky do všech starých fabií teče skrz dveře. Řešit se to dá vysušením a odborným zatmelením.
Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.
Pokud uvnitř najdete plíseň, nemá cenu s vozem ztrácet čas. Vlhko z bot to určitě nebude.
Rez na hlavových opěrkách jasně znamená, že do vozu teče.
Pokud jsou zrezlé kolejnice sedaček, ještě to může být vlhko z bot.
Kompletně urezlé uložení zadní nápravy na zvenku jinak velmi pěkné Toyotě Yaris
Vždy se podívejte na kotevní body předních i zadních tlumičů. Když jsou urezlé, je to jedna z nejčastějších závad.
Zcela zrezlé zadní horní rameno u Alfy Romeo 159. Nové už se bohužel nevyrábí.
Díra v podlaze u jinak velmi pěkného Peugeotu 206 CC
Zde odvzdušňovací ventil, který někdo zkoušel povolit, zalomil, a tak radši zavařil. Na takových brzdách už nelze udělat žádný servis.
Takto vypadá třmen s odvzdušňovacím ventilem, který ještě asi půjde povolit
Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.
Pokud jsou kompletně zkorodované brzdové trubky, oprava se u levného vozu nevyplatí. Často bývají podobně poškozená i palivové vedení.
Citroën C1, 2006
Fiat Panda, 2005
Škoda Octavia I 1.9 TDI, 2004
Citroën Xsara Picasso 1.6, 2002
Renault Clio 1.2 16V, 2005