Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají
2
/
83
Prohlédnout znovu
Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů…
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid