Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů…|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš