Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají

79/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia
    Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování
    Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením
    Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná
    Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu.
    Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia.
    pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback
    Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný
    Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti.
    Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
    Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo.
    Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci
    Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce
    Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování.
    Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken
    Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze
    Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování
    LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru
    Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů…
    Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky.
    Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
    Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením
Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu.
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia.
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback
Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti.
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo.
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce
Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování.
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů…
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky.
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW)