Účinky prémiového paliva: Opravdu fungují a vyčistí vám motor?

11/19
Zavřít
  • Účinky prémiového paliva: Opravdu fungují a vyčistí vám motor?
    Účinky prémiového paliva: Opravdu fungují a vyčistí vám motor?| Zdroj: acz
  • Účinky prémiového paliva Shell
    Účinky prémiového paliva Shell| Zdroj: acz
  • Účinky prémiového paliva Shell
    Účinky prémiového paliva Shell| Zdroj: acz
  • Účinky prémiového paliva Shell
    Účinky prémiového paliva Shell| Zdroj: acz
  • Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
    Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.| Zdroj: acz
  • Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
    Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.| Zdroj: acz
  • Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
    Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.| Zdroj: acz
  • Školitel Fordu Jan Karnolt načítá data po skončení testu. Přihlížíme s ředitelem vnějších vztahů Shellu Petrem Šindlerem.
    Školitel Fordu Jan Karnolt načítá data po skončení testu. Přihlížíme s ředitelem vnějších vztahů Shellu Petrem Šindlerem.| Zdroj: acz
  • Účinky prémiového paliva Shell
    Účinky prémiového paliva Shell| Zdroj: acz
  • Pohled po sejmutí sacího potrubí ukazuje kanály v hlavě. I zde po letech provozu najdeme nánosy karbonu.
    Pohled po sejmutí sacího potrubí ukazuje kanály v hlavě. I zde po letech provozu najdeme nánosy karbonu.| Zdroj: acz
  • Zanesený a špatně ovladatelný ventil EGR je realita většiny starých dieselů. V tomto stavu bychom doporučili výměnu.
    Zanesený a špatně ovladatelný ventil EGR je realita většiny starých dieselů. V tomto stavu bychom doporučili výměnu.| Zdroj: acz
  • Sací potrubí jsme před testem i po něm nechali přesně zvážit. Žádná změna se ale neudála, čisticí aditiva fungují ve válcích.
    Sací potrubí jsme před testem i po něm nechali přesně zvážit. Žádná změna se ale neudála, čisticí aditiva fungují ve válcích.| Zdroj: acz
  • Chybová paměť řídicí jednotky mondea je prázdná. I po 183 000 km motor běhá poslušně.
    Chybová paměť řídicí jednotky mondea je prázdná. I po 183 000 km motor běhá poslušně.| Zdroj: acz
  • Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu
    Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu| Zdroj: acz
  • Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu
    Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu| Zdroj: acz
  • Měření ná válcové zkušebně
    Měření ná válcové zkušebně| Zdroj: acz
  • Měření ná válcové zkušebně
    Měření ná válcové zkušebně| Zdroj: acz
  • Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Před začátkem testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.
    Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Před začátkem testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.| Zdroj: acz
  • Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Po skončení testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.
    Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Po skončení testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.| Zdroj: acz
Účinky prémiového paliva: Opravdu fungují a vyčistí vám motor?
Účinky prémiového paliva Shell
Účinky prémiového paliva Shell
Účinky prémiového paliva Shell
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.
Školitel Fordu Jan Karnolt načítá data po skončení testu. Přihlížíme s ředitelem vnějších vztahů Shellu Petrem Šindlerem.
Účinky prémiového paliva Shell
Pohled po sejmutí sacího potrubí ukazuje kanály v hlavě. I zde po letech provozu najdeme nánosy karbonu.
Zanesený a špatně ovladatelný ventil EGR je realita většiny starých dieselů. V tomto stavu bychom doporučili výměnu.
Sací potrubí jsme před testem i po něm nechali přesně zvážit. Žádná změna se ale neudála, čisticí aditiva fungují ve válcích.
Chybová paměť řídicí jednotky mondea je prázdná. I po 183 000 km motor běhá poslušně.
Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu
Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu
Měření ná válcové zkušebně
Měření ná válcové zkušebně
Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Před začátkem testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.
Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Po skončení testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.