Účinky prémiového paliva: Opravdu fungují a vyčistí vám motor?|
Zdroj: acz
Účinky prémiového paliva Shell|
Zdroj: acz
Účinky prémiového paliva Shell|
Zdroj: acz
Účinky prémiového paliva Shell|
Zdroj: acz
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.|
Zdroj: acz
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.|
Zdroj: acz
Mondeo tankovalo zásadně prémiovou naftu Shell V-Power Diesel. Spotřeba postupně klesala z 6,7 na 6,3 litru.|
Zdroj: acz
Školitel Fordu Jan Karnolt načítá data po skončení testu. Přihlížíme s ředitelem vnějších vztahů Shellu Petrem Šindlerem.|
Zdroj: acz
Účinky prémiového paliva Shell|
Zdroj: acz
Pohled po sejmutí sacího potrubí ukazuje kanály v hlavě. I zde po letech provozu najdeme nánosy karbonu.|
Zdroj: acz
Zanesený a špatně ovladatelný ventil EGR je realita většiny starých dieselů. V tomto stavu bychom doporučili výměnu.|
Zdroj: acz
Sací potrubí jsme před testem i po něm nechali přesně zvážit. Žádná změna se ale neudála, čisticí aditiva fungují ve válcích.|
Zdroj: acz
Chybová paměť řídicí jednotky mondea je prázdná. I po 183 000 km motor běhá poslušně.|
Zdroj: acz
Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu|
Zdroj: acz
Vymontované vstřikovače zamířily na speciální stolici, která přesně měří jejich odezvu|
Zdroj: acz
Měření ná válcové zkušebně|
Zdroj: acz
Měření ná válcové zkušebně|
Zdroj: acz
Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Před začátkem testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.|
Zdroj: acz
Snímky obrazovky diagnostického počítače připojeného k našemu mondeu. Po skončení testu. Zkrácení modrých řádků vyjadřuje snížení dávky paliva potřebné k udržení volnoběhu.|
Zdroj: acz