Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
1
/
19
Prohlédnout znovu
Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
V manželce Jitce má Martin Hřava spolupracovnici i věrnou fanynku aut s kosočtvercem ve znaku
|
Svět motorů/David Šprincl
K červenému náklaďáku Renault Premium, který před devíti lety vystřídal ifu, přibyl minulý rok do sbírky autobus Renault P.V.I.
|
Svět motorů/David Šprincl
Clio má nadřazené ovládání pro učitele. „Je namontované z Francie,“ ukazuje Martin Hřava.
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 20 GTL: „Mé první auto, které jsem si pořídil. Dovezl jsem si ho zkraje devadesátek z Rakouska a dal za něj pět tisíc šilinků. Nakonec skončil u jednoho z mých žáků.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1