Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
2
/
19
Prohlédnout znovu
Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
V manželce Jitce má Martin Hřava spolupracovnici i věrnou fanynku aut s kosočtvercem ve znaku
|
Svět motorů/David Šprincl
K červenému náklaďáku Renault Premium, který před devíti lety vystřídal ifu, přibyl minulý rok do sbírky autobus Renault P.V.I.
|
Svět motorů/David Šprincl
Clio má nadřazené ovládání pro učitele. „Je namontované z Francie,“ ukazuje Martin Hřava.
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 20 GTL: „Mé první auto, které jsem si pořídil. Dovezl jsem si ho zkraje devadesátek z Rakouska a dal za něj pět tisíc šilinků. Nakonec skončil u jednoho z mých žáků.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz