Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
4
/
19
Prohlédnout znovu
Učitel autoškoly sbírá renaulty: Francouzská zahrada v jižních Čechách
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
V manželce Jitce má Martin Hřava spolupracovnici i věrnou fanynku aut s kosočtvercem ve znaku
|
Svět motorů/David Šprincl
K červenému náklaďáku Renault Premium, který před devíti lety vystřídal ifu, přibyl minulý rok do sbírky autobus Renault P.V.I.
|
Svět motorů/David Šprincl
Clio má nadřazené ovládání pro učitele. „Je namontované z Francie,“ ukazuje Martin Hřava.
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Nadšení pro auta je znát i ze sešitů, které si začal Martin Hřava před desítkami let psát. Na stroji přepisoval jejich testy, především ze Světa motorů.
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 20 GTL: „Mé první auto, které jsem si pořídil. Dovezl jsem si ho zkraje devadesátek z Rakouska a dal za něj pět tisíc šilinků. Nakonec skončil u jednoho z mých žáků.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 11: „K srdci mi přirostly hned dva kousky: na červené jedenáctce rodičů jsem začínal učit v autoškole u táty. Stejný model v jiné barvě jsem si pak koupil v roce 1993. Měl jsem ho deset let a učil s ním řídit žáky už ve vlastní autoškole. Bylo to mé první mluvící auto, pamatuji třeba na jeho hlášky - máte zataženou ruční brzdu a podobně.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Renault 15: „Šlo o druhé auto v rodině, táta ho koupil v roce 1978 v pražském Motole a já se s ním ve třinácti naučil řídit. Moc jsem toužil se do něj vrátit. Kontaktoval jsem i jeho současného majitele, že bych ho odkoupil, ale zatím to nevyšlo. Tak jsem si pořídil přes inzerát dvě patnáctky, z nichž bychom chtěli se synem složit a zrenovovat jednoho hezkého veterána.“
|
Svět motorů/David Šprincl
Učitel autoškoly sbírá renaulty
|
Svět motorů/David Šprincl
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?