Unikátní test Jawa 650 OHC a 650 Sport: 650 je zpátky. A za málo!

22/52
Zavřít
  • Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
    Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
    Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Čtyřventilový jednoválec o objemu 644 kubíků má základ v terénních hondách z konce osmdesátek. Pokud Číňan neošidil materiály, mohl by mít příkladnou dlouhověkost. Na zkoušených prototypech nás bavily milé nedodělky, například improvizované nápisy složené z nálepek na 350 OHC.
    Čtyřventilový jednoválec o objemu 644 kubíků má základ v terénních hondách z konce osmdesátek. Pokud Číňan neošidil materiály, mohl by mít příkladnou dlouhověkost. Na zkoušených prototypech nás bavily milé nedodělky, například improvizované nápisy složené z nálepek na 350 OHC.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • OHC má vyšší posez a užší řídítka podobně jako originální model 634. Se širšími na sportu se lépe manipuluje.
    OHC má vyšší posez a užší řídítka podobně jako originální model 634. Se širšími na sportu se lépe manipuluje.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Odklopné sedlo se schránkou najdete jen na základním modelu, u sportky je sedlo napevno
    Odklopné sedlo se schránkou najdete jen na základním modelu, u sportky je sedlo napevno| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Nápisy prozradí původního výrobce. Mimochodem, zrovna výfuky prošly v EU rehomologací a mohou nést i plaketku Jawa.
    Nápisy prozradí původního výrobce. Mimochodem, zrovna výfuky prošly v EU rehomologací a mohou nést i plaketku Jawa.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 OHC
    Jawa 650 OHC| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Sportka přijela bez příplatkového štítku, který mimochodem opravdu pochází z 638, akorát je dole seříznutý
    Sportka přijela bez příplatkového štítku, který mimochodem opravdu pochází z 638, akorát je dole seříznutý| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 650 Sport
    Jawa 650 Sport| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Všechno v červené barvě pochází z forem na historické jawy v různém stupni úprav. Jen kastlíky na sportce jsou z laminátu, forma by prý byla moc drahá. Proto i ta vyšší cena.
    Všechno v červené barvě pochází z forem na historické jawy v různém stupni úprav. Jen kastlíky na sportce jsou z laminátu, forma by prý byla moc drahá. Proto i ta vyšší cena.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Čtyřventilový jednoválec o objemu 644 kubíků má základ v terénních hondách z konce osmdesátek. Pokud Číňan neošidil materiály, mohl by mít příkladnou dlouhověkost. Na zkoušených prototypech nás bavily milé nedodělky, například improvizované nápisy složené z nálepek na 350 OHC.
Jawa 650 OHC
OHC má vyšší posez a užší řídítka podobně jako originální model 634. Se širšími na sportu se lépe manipuluje.
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Odklopné sedlo se schránkou najdete jen na základním modelu, u sportky je sedlo napevno
Jawa 650 OHC
Nápisy prozradí původního výrobce. Mimochodem, zrovna výfuky prošly v EU rehomologací a mohou nést i plaketku Jawa.
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 OHC
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Sportka přijela bez příplatkového štítku, který mimochodem opravdu pochází z 638, akorát je dole seříznutý
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Jawa 650 Sport
Všechno v červené barvě pochází z forem na historické jawy v různém stupni úprav. Jen kastlíky na sportce jsou z laminátu, forma by prý byla moc drahá. Proto i ta vyšší cena.