Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřventilový jednoválec o objemu 644 kubíků má základ v terénních hondách z konce osmdesátek. Pokud Číňan neošidil materiály, mohl by mít příkladnou dlouhověkost. Na zkoušených prototypech nás bavily milé nedodělky, například improvizované nápisy složené z nálepek na 350 OHC.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
OHC má vyšší posez a užší řídítka podobně jako originální model 634. Se širšími na sportu se lépe manipuluje.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Odklopné sedlo se schránkou najdete jen na základním modelu, u sportky je sedlo napevno|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Nápisy prozradí původního výrobce. Mimochodem, zrovna výfuky prošly v EU rehomologací a mohou nést i plaketku Jawa.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Sportka přijela bez příplatkového štítku, který mimochodem opravdu pochází z 638, akorát je dole seříznutý|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Všechno v červené barvě pochází z forem na historické jawy v různém stupni úprav. Jen kastlíky na sportce jsou z laminátu, forma by prý byla moc drahá. Proto i ta vyšší cena.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa