Úprava 1.6 TDI kvůli servisní akci Dieselgate: Zjišťovali jsme, zda má smysl jezdit do servisu!

9/11
Zavřít
  • Úprava 1.6 TDI kvůli servisní akci Dieselgate: Zjišťovali jsme, zda má smysl jezdit do servisu!
    Úprava 1.6 TDI kvůli servisní akci Dieselgate: Zjišťovali jsme, zda má smysl jezdit do servisu!| Zdroj: acz
  • Zvací dopis
    Zvací dopis| Zdroj: acz
  • Montáž usměrňovače sání a přehrání softwaru zaberou u libovolného autorizovaného servisu Škody zhruba půl hodiny
    Montáž usměrňovače sání a přehrání softwaru zaberou u libovolného autorizovaného servisu Škody zhruba půl hodiny| Zdroj: acz
  • Kvůli vyšším vstřikovacím tlakům se na trubky přidávají gumové tlumiče vibrací. Od roku 2013 (třeba ve vozech Rapid) je 1.6 TDI mají už standardně.
    Kvůli vyšším vstřikovacím tlakům se na trubky přidávají gumové tlumiče vibrací. Od roku 2013 (třeba ve vozech Rapid) je 1.6 TDI mají už standardně.| Zdroj: acz
  • Dynamické měření na válcové zkušebně
    Dynamické měření na válcové zkušebně| Zdroj: acz
  • Dynamické měření na válcové zkušebně
    Dynamické měření na válcové zkušebně| Zdroj: acz
  • Reakce a ovladatelnost
    Reakce a ovladatelnost| Zdroj: acz
  • Rozjezdy - lepší
    Rozjezdy - lepší| Zdroj: acz
  • Hlučnost - stejná
    Hlučnost - stejná| Zdroj: acz
  • Spotřeba - stejná
    Spotřeba - stejná| Zdroj: acz
  • Regenerace DPF - častější
    Regenerace DPF - častější| Zdroj: acz
Úprava 1.6 TDI kvůli servisní akci Dieselgate: Zjišťovali jsme, zda má smysl jezdit do servisu!
Zvací dopis
Montáž usměrňovače sání a přehrání softwaru zaberou u libovolného autorizovaného servisu Škody zhruba půl hodiny
Kvůli vyšším vstřikovacím tlakům se na trubky přidávají gumové tlumiče vibrací. Od roku 2013 (třeba ve vozech Rapid) je 1.6 TDI mají už standardně.
Dynamické měření na válcové zkušebně
Dynamické měření na válcové zkušebně
Reakce a ovladatelnost
Rozjezdy - lepší
Hlučnost - stejná
Spotřeba - stejná
Regenerace DPF - častější