V Los Angeles připravili úžasnou automobilovou výstavu. Čeká na otevření
7
/
42
Prohlédnout znovu
V Los Angeles připravili úžasnou automobilovou výstavu. Čeká na otevření
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
AC/Shelby Cobra 427 (1967)
|
Petersen Automotive Museum
AC Shelby Cobra 427 (1967)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Acura NSX (1991)
|
Petersen Automotive Museum
BMW M1 (1981)
|
Petersen Automotive Museum
Delahaye Type 145 Coupe by Chapron (1938)
|
Petersen Automotive Museum
Delahaye Type 145 Coupe (1938)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Duesenberg SJ Convertible Coupe by Walter M. Murphy Co. (1933)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari 212/225 Inter Spyder Barchetta by Touring Superleggera (1952)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta “Interim” (1959)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta “Interim” (1959)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta (1959)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Ferrari 288 GTO (1985)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari Enzo (2004)
|
Petersen Automotive Museum
Ferrari Testarossa (1989)
|
Petersen Automotive Museum
Ford A (1932)
|
Petersen Automotive Museum
Ford GT40 Mk III (1967)
|
Petersen Automotive Museum
Jaguar XJ220 (1992)
|
Petersen Automotive Museum
Jaguar XKSS Steve McQueena (1956)
|
Petersen Automotive Museum
Jaguar XKSS (1956)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Lamborghini Miura P400 (1968)
|
Petersen Automotive Museum
Lamborghini Miura P400 (1968)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Lamborghini Countach 5000QV (1988)
|
Petersen Automotive Museum
Lamborghini Countach 5000QV (1988)
|
Petersen Automotive Museum
Lamborghini Countach 5000QV (1988)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Lancia Stratos HF Stradale (1974)
|
Petersen Automotive Museum
Maserati MC12 (2005)
|
Petersen Automotive Museum
Maserati MC12 (2005)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
McLaren F1 “LM-Specification” (1998)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
McLaren F1 “LM-Specification” (1988)
|
Petersen Automotive Museum
McLaren M6GT (1969)
|
Petersen Automotive Museum
Mercedes 18/95 Targa Florio (1924)
|
Petersen Automotive Museum
Mercer Type 35-J Raceabout (1913)
|
Petersen Automotive Museum
Mercer Type 35-J Raceabout (1913)
|
Petersen Automotive Museum/Ted7
Porsche 959S (1988)
|
Petersen Automotive Museum
RUF Porsche CTR Yellowbird #001 (1989)
|
Petersen Automotive Museum
Saleen S7 (2003)
|
Petersen Automotive Museum
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum
Petersen Automotive Museum
|
Petersen Automotive Museum
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším