Valierův tryskový pohon: Tryskový všežravec

3/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Valierův tryskový pohon: Tryskový všežravec
    Valierův tryskový pohon: Tryskový všežravec| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Max Valier za volantem prototypu s jedinou tryskou, spalující kapalné uhlovodíky
    Max Valier za volantem prototypu s jedinou tryskou, spalující kapalné uhlovodíky| Zdroj: acz
  • Po Valierově smrti Heylandt (vpravo s kloboukem v ruce) karoserii „přifoukl“, aby pojala nádrž na 365 kg 02 a 270 kg lihu
    Po Valierově smrti Heylandt (vpravo s kloboukem v ruce) karoserii „přifoukl“, aby pojala nádrž na 365 kg 02 a 270 kg lihu| Zdroj: acz
  • Tankování podchlazeného kapalného kyslíku: Valier v kukle, dr. Heylandt zcela vlevo
    Tankování podchlazeného kapalného kyslíku: Valier v kukle, dr. Heylandt zcela vlevo| Zdroj: acz
  • Fritz von Opel ve 230 km/h se strojem RAK 2 (24 raket).
    Fritz von Opel ve 230 km/h se strojem RAK 2 (24 raket).| Zdroj: acz
  • První verze RAK 1 s polovinou trysek.
    První verze RAK 1 s polovinou trysek.| Zdroj: acz
Valierův tryskový pohon: Tryskový všežravec
Abarth
Max Valier za volantem prototypu s jedinou tryskou, spalující kapalné uhlovodíky
Po Valierově smrti Heylandt (vpravo s kloboukem v ruce) karoserii „přifoukl“, aby pojala nádrž na 365 kg 02 a 270 kg lihu
Tankování podchlazeného kapalného kyslíku: Valier v kukle, dr. Heylandt zcela vlevo
Fritz von Opel ve 230 km/h se strojem RAK 2 (24 raket).
První verze RAK 1 s polovinou trysek.