Wyvern série E měl masku chladiče s masivním chromovaným orámováním a vodorovnou lištou sahající až pod světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vauxhall Wyvern LIX z roku 1948 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků a masku chladiče se šesti vodorovnými lištami.|
Zdroj: Wheelsage.org
Přední i zadní dveře měly vyčnívající závěsy na sloupcích B a pod dveřmi malé stupačky. Přední dveře se otevíraly proti směru jízdy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzadu měl Vauxhall Wyvern LIX poměrně objemný zavazadelník, přístupný nahoru otevíraným víkem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jednoduchá lakovaná palubní deska měla všechny ukazatele soustředěny před volantem, uprostřed nechyběl popelník.|
Zdroj: Wheelsage.org
Australský Wyvern LBX se od sedanu britské výroby odlišoval rámovým podvozkem a děleným předním oknem.|
Zdroj: Wikipedie
Wyvern LBX měl delší kabinu se šesti bočními okny a zaoblenější záď.|
Zdroj: Wikipedia
Australskou specialitou byl čtyřmístný dvoudveřový kabriolet Vauxhall Wyvern Caleche se sklopným předním oknem.|
Zdroj: Wikiwand
V srpnu 1951 se začala vyrábět nová, modernizovaná série E (EIX) s tříprostorovou samonosnou pontonovou karoserií.|
Zdroj: Wheelsage.org
Wyvern EIX měl řadicí páku třístupňové manuální převodovky pod volantem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ozdobné konkávní lišty na kapotě byly zachovány, okna vpředu a vzadu byla již mírně zaoblená. Ročník 1952 měl nový motor.|
Zdroj: Wikipedia
Australský kabriolet Vauxhall Wyvern série EBX nesl název Vagabond.|
Zdroj: Wikipedia Commons
Šestiválcové Vauxhally Velox byly k nerozeznání od čtyřválcových Wyvernů. Na obrázku je verze z roku 1955.|
Zdroj: Vauxhall
V roce 1955 dostal Wyvern novou masku chladiče se svislým mřížováním, nové nárazníky a o něco nižší kapotu motoru.|
Zdroj: Truck-uk
Nástupcem Wyvernu se stal v roce 1957 o něco menší Vauxhall Victor série F s panoramatickým předním oknem.|
Zdroj: Flickr