Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
115
/
116
Prohlédnout znovu
Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
Škoda Puck: Elektromotor Scintilla zajišťoval rychlost až 12 km/h, zdrojem energie byly akumulátory Varta-Ferak umístěné pod přední kapotou i za sedadly.
|
Škoda
Semper Vivus
|
Škoda
|
Škoda
Škoda 256 G s tovární přestavbou na dřevoplyn měla generátor nenápadně zabudovaný za budkou řidiče a nabízela více než dostatečný výkon 60 k.
|
Škoda
Nedostatek paliva během krize a následně válečného období vedl k návrhu několika vozů Rapid s generátorem plynu.
|
Škoda
Elektrický nákladní vůz Škoda z konce 30. let vyniká moderní konstrukcí budky a nosností až 3 tuny.
|
Škoda
Unikátním elektrickým automobilem bylo dětské autíčko Škoda Puck (Skřítek).
|
Škoda
Elektromobil moderní koncepce: zkušební série vozů OCTAVIA II. generace Green e-Line
|
Škoda
Škoda Superb a Škoda Citigoe
|
Škoda
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...