Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
24
/
116
Prohlédnout znovu
Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
Škoda Puck: Elektromotor Scintilla zajišťoval rychlost až 12 km/h, zdrojem energie byly akumulátory Varta-Ferak umístěné pod přední kapotou i za sedadly.
|
Škoda
Semper Vivus
|
Škoda
|
Škoda
Škoda 256 G s tovární přestavbou na dřevoplyn měla generátor nenápadně zabudovaný za budkou řidiče a nabízela více než dostatečný výkon 60 k.
|
Škoda
Nedostatek paliva během krize a následně válečného období vedl k návrhu několika vozů Rapid s generátorem plynu.
|
Škoda
Elektrický nákladní vůz Škoda z konce 30. let vyniká moderní konstrukcí budky a nosností až 3 tuny.
|
Škoda
Unikátním elektrickým automobilem bylo dětské autíčko Škoda Puck (Skřítek).
|
Škoda
Elektromobil moderní koncepce: zkušební série vozů OCTAVIA II. generace Green e-Line
|
Škoda
Škoda Superb a Škoda Citigoe
|
Škoda
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre