Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
49
/
116
Prohlédnout znovu
Věděli jste, že první elektromobil měla Škoda už před válkou? A že první její hybrid postavil Křižík?
Škoda Puck: Elektromotor Scintilla zajišťoval rychlost až 12 km/h, zdrojem energie byly akumulátory Varta-Ferak umístěné pod přední kapotou i za sedadly.
|
Škoda
Semper Vivus
|
Škoda
|
Škoda
Škoda 256 G s tovární přestavbou na dřevoplyn měla generátor nenápadně zabudovaný za budkou řidiče a nabízela více než dostatečný výkon 60 k.
|
Škoda
Nedostatek paliva během krize a následně válečného období vedl k návrhu několika vozů Rapid s generátorem plynu.
|
Škoda
Elektrický nákladní vůz Škoda z konce 30. let vyniká moderní konstrukcí budky a nosností až 3 tuny.
|
Škoda
Unikátním elektrickým automobilem bylo dětské autíčko Škoda Puck (Skřítek).
|
Škoda
Elektromobil moderní koncepce: zkušební série vozů OCTAVIA II. generace Green e-Line
|
Škoda
Škoda Superb a Škoda Citigoe
|
Škoda
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda 256 na dřevoplyn
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Favorit 135LS
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Supeb
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
Škoda Citigoe
|
Škoda Auto
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte