Škoda Puck: Elektromotor Scintilla zajišťoval rychlost až 12 km/h, zdrojem energie byly akumulátory Varta-Ferak umístěné pod přední kapotou i za sedadly.|
Zdroj: Škoda
Semper Vivus|
Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda
Škoda 256 G s tovární přestavbou na dřevoplyn měla generátor nenápadně zabudovaný za budkou řidiče a nabízela více než dostatečný výkon 60 k.|
Zdroj: Škoda
Nedostatek paliva během krize a následně válečného období vedl k návrhu několika vozů Rapid s generátorem plynu.|
Zdroj: Škoda
Elektrický nákladní vůz Škoda z konce 30. let vyniká moderní konstrukcí budky a nosností až 3 tuny.|
Zdroj: Škoda
Unikátním elektrickým automobilem bylo dětské autíčko Škoda Puck (Skřítek).|
Zdroj: Škoda
Elektromobil moderní koncepce: zkušební série vozů OCTAVIA II. generace Green e-Line|
Zdroj: Škoda