Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu

1/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Škoda
  • Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
    Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
    Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
    V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
    Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
    Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.
    Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
    Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
    Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.
    Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
    vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
    Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
    Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
    Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
    Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI