Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu
1
/
34
Prohlédnout znovu
Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu
Škoda Kodiaq
|
Škoda
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
|
Svět motorů/Jiří Káš
Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.
|
Svět motorů/Jiří Káš
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hyundai v Česku dramaticky zlevňuje elektromobily. Ušetříte statisíce
Jednání ztroskotala. Konec Fiskeru je otázkou času, tvrdí analytik