Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr

7/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.
    Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.| Zdroj: Karel Haas
  • Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.
    Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.| Zdroj: below-the-radar.com
  • Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.
    Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.| Zdroj: Wikipedia
  • Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.
    Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.| Zdroj: below-the-radar.com
  • Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.
    Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.| Zdroj: scooterproducts.com
  • Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.
    Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.| Zdroj: ve8pa.ch
  • Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.
    Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.| Zdroj: autozive.cz
  • Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.
    Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.| Zdroj: museoauto.com
  • Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.
    Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.| Zdroj: piaggio-club.net
  • Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.
    Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.| Zdroj: collectingcars.com
  • Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.
    Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.| Zdroj: collectingcars.com
  • Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.
    Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.| Zdroj: collectingcars.com
  • Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.
    Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.| Zdroj: collectingcars.com
  • Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.
    Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.| Zdroj: collectingcars.com
  • Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.
    Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.| Zdroj: auta5p.eu
  • Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.
    Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.| Zdroj: ve8pa.ch
Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.
Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.
Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.
Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.
Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.
Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.
Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.
Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.
Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.
Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.
Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.
Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.
Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.
Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.
Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.
Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.