Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.|
Zdroj: Karel Haas
Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.|
Zdroj: below-the-radar.com
Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.|
Zdroj: Wikipedia
Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.|
Zdroj: below-the-radar.com
Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.|
Zdroj: scooterproducts.com
Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.|
Zdroj: ve8pa.ch
Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.|
Zdroj: autozive.cz
Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.|
Zdroj: museoauto.com
Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.|
Zdroj: piaggio-club.net
Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.|
Zdroj: collectingcars.com
Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.|
Zdroj: collectingcars.com
Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.|
Zdroj: collectingcars.com
Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.|
Zdroj: collectingcars.com
Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.|
Zdroj: collectingcars.com
Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.|
Zdroj: auta5p.eu
Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.|
Zdroj: ve8pa.ch