Ferrari 365 (1966–1971): Dvanáctiválce pro Californii, GT 2+2, GTC a GTS
1
/
16
Prohlédnout znovu
Ferrari 365 (1966–1971): Dvanáctiválce pro Californii, GT 2+2, GTC a GTS
Ferrari 365 GT 2+2 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků a za příplatek drátová kola s centrální maticí.
|
Car Pixel
Ferrari 365 California byl prvním modelem řady 365, poháněný motorem V12 s objemem 4,4 litru. Podvozek pocházel z typu 500 Superfast.
|
Ferrari
Dvoudveřovou karoserii Ferrari 365 California navrhl Pininfarina. Vůz s rozvorem 2650 mm byl dlouhý 4900 mm, široký 1780 mm a vysoký 1330 mm.
|
Ferrari
Luxusní interiér měl kožená sedadla a dřevem vykládanou palubní desku a středový tunel.
|
Ferrari
Zajímavě řešená byla záď s víkem kufru nižším než zadní blatníky a nezvyklou kombinací zadních světel.
|
Blackhawk Collection
Kromě světlometů ukrytých v průhledných „bublinách“ upoutávala California pozornost klikami dveří umístěnými ve výrazném prolisu končícím větracím otvorem za dveřmi.
|
Fiskens
Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.
|
Ferrari
Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.
|
Ferrari
Nejoblíbenějším modelem řady 365 bylo kupé Ferrari 365 GT 2+2 třídy Gran Turismo, nahrazující kupé 330 GT 2+2.
|
Serious Wheels
Zadní střešní sloupky byly ladně protažené až k ostře useknuté zádi se třemi kruhovými světly na každé straně.
|
Serious Wheels
V interiéru nechyběla kožená sedadla (zadní nouzová) a dřevem vykládaná palubní deska. Vůz měl elektrické ovládání oken dveří a vyhřívané zadní okno.
|
Serious Wheels
Pininfarinova karoserie měla opět eliptický otvor chlazení, umístěný mezi nárazníky, v nichž našly místo směrovky.
|
Silvestone Auctions
Tento vůz byl exportován k dealerovi v kanadském Montrealu a v aukci se později nabízel za 226 tisíc amerických dolarů.
|
Bring a Trailer
Spider Ferrari 365 GTS se proti modelu 330 GTS změnil jen nepatrně. Měl stejný rozvor jako kupé, délka se zkrátila o 4 cm a výška se snížila o 5 cm.
|
Ferrari
Vzadu se mírně zvedla výška víka kufru, takže proti zadním blatníkům nebylo tolik ponořené. Usnadňovala se tím případná montáž zadního spoileru.
|
Ferrari
Spiderů Ferrari 365 GTS bylo vyrobeno jen 20 kusů. Od roku 1971 jej nahradil roadster 365 GTS/4.
|
Ferrari
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!