Isotta Fraschini 8C Monterosa (1947-49): První pokus o návrat

1/16
Zavřít
  • Elegantní dvoudveřové kupé Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa s hliníkovou karoserií Touring debutovalo v říjnu 1947 na pařížském autosalonu.
    Elegantní dvoudveřové kupé Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa s hliníkovou karoserií Touring debutovalo v říjnu 1947 na pařížském autosalonu.| Zdroj: Karel Haas
  • Kupé mělo stupňovitou záď, světlomety zapuštěné do předních blatníků a velkou obdélníkovou masku chladiče.
    Kupé mělo stupňovitou záď, světlomety zapuštěné do předních blatníků a velkou obdélníkovou masku chladiče.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Šípovité přední okno s tenkou příčkou uprostřed bylo bezrámové. Široké dveře usnadňovaly nastupování na zadní sedadla.
    Šípovité přední okno s tenkou příčkou uprostřed bylo bezrámové. Široké dveře usnadňovaly nastupování na zadní sedadla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Při pohledu zezadu nic nenasvědčovalo tomu, že má Tipo 8C motor umístěný vzadu. Plexisklové zadní okno bylo mírně zaoblené.
    Při pohledu zezadu nic nenasvědčovalo tomu, že má Tipo 8C motor umístěný vzadu. Plexisklové zadní okno bylo mírně zaoblené.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Oficiální prezentace modelu Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa se konala v říjnu 1947 na pařížském autosalonu, konaném v Grand Palais.
    Oficiální prezentace modelu Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa se konala v říjnu 1947 na pařížském autosalonu, konaném v Grand Palais.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před okny dveří byly umístěny průhledné štítky zamezující průvanu při jízdě s otevřenými okny.
    Před okny dveří byly umístěny průhledné štítky zamezující průvanu při jízdě s otevřenými okny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.
    Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.
    Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kresba ukazuje tuhý rám podvozku a umístění motoru za zadní nápravou.
    Kresba ukazuje tuhý rám podvozku a umístění motoru za zadní nápravou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní kola poháněl kapalinou chlazený vidlicový osmiválec s rozvodem OHC a objemem 3,4 litru-
    Zadní kola poháněl kapalinou chlazený vidlicový osmiválec s rozvodem OHC a objemem 3,4 litru-| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na nekvalitní fotografii je patrná podobnost Zagatova prototypu s naší Tatrou 87.
    Na nekvalitní fotografii je patrná podobnost Zagatova prototypu s naší Tatrou 87.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Karosárna Boneschi navrhla a vyrobila karoserie dvou prototypů dvoudveřového kabrioletu, připomínajícího americké vozy z konce čtyřicátých let.
    Karosárna Boneschi navrhla a vyrobila karoserie dvou prototypů dvoudveřového kabrioletu, připomínajícího americké vozy z konce čtyřicátých let.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Od kupé Touring se kabriolet lišil masivnějšími nárazníky, silným orámováním předního děleného okna a hladkými boky se zakrytými zadními koly.
    Od kupé Touring se kabriolet lišil masivnějšími nárazníky, silným orámováním předního děleného okna a hladkými boky se zakrytými zadními koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet a kupé Isotta Fraschini 8C Monterosa zachycené při jízdě na soutěži elegance v americkém Pebble Bach.
    Kabriolet a kupé Isotta Fraschini 8C Monterosa zachycené při jízdě na soutěži elegance v americkém Pebble Bach.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na první pohled by nikdo nečekal, že pod přední kapotou kabrioletu se nachází zavazadlový prostor.
    Na první pohled by nikdo nečekal, že pod přední kapotou kabrioletu se nachází zavazadlový prostor.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzácná fotografie dosvědčuje, že vznikla také čtyřdveřová verze s karoserií Touring.
    Vzácná fotografie dosvědčuje, že vznikla také čtyřdveřová verze s karoserií Touring.| Zdroj: Wheelsage.org
Elegantní dvoudveřové kupé Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa s hliníkovou karoserií Touring debutovalo v říjnu 1947 na pařížském autosalonu.
Kupé mělo stupňovitou záď, světlomety zapuštěné do předních blatníků a velkou obdélníkovou masku chladiče.
Šípovité přední okno s tenkou příčkou uprostřed bylo bezrámové. Široké dveře usnadňovaly nastupování na zadní sedadla.
Při pohledu zezadu nic nenasvědčovalo tomu, že má Tipo 8C motor umístěný vzadu. Plexisklové zadní okno bylo mírně zaoblené.
Oficiální prezentace modelu Isotta Fraschini Tipo 8C Monterosa se konala v říjnu 1947 na pařížském autosalonu, konaném v Grand Palais.
Před okny dveří byly umístěny průhledné štítky zamezující průvanu při jízdě s otevřenými okny.
Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.
Karosárna Zagato navrhla pro Isottu Fraschini čtyřdveřový sedan se splývavou zádí a dvěma chladiči na bocích, ke kterým se přiváděl vzduch otvory před zadními koly.
Kresba ukazuje tuhý rám podvozku a umístění motoru za zadní nápravou.
Zadní kola poháněl kapalinou chlazený vidlicový osmiválec s rozvodem OHC a objemem 3,4 litru-
Na nekvalitní fotografii je patrná podobnost Zagatova prototypu s naší Tatrou 87.
Karosárna Boneschi navrhla a vyrobila karoserie dvou prototypů dvoudveřového kabrioletu, připomínajícího americké vozy z konce čtyřicátých let.
Od kupé Touring se kabriolet lišil masivnějšími nárazníky, silným orámováním předního děleného okna a hladkými boky se zakrytými zadními koly.
Kabriolet a kupé Isotta Fraschini 8C Monterosa zachycené při jízdě na soutěži elegance v americkém Pebble Bach.
Na první pohled by nikdo nečekal, že pod přední kapotou kabrioletu se nachází zavazadlový prostor.
Vzácná fotografie dosvědčuje, že vznikla také čtyřdveřová verze s karoserií Touring.