Peugeot 401 (1934–1935): Kupé-kabrio se střechou v kufru už v třicátých letech

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Plechová střecha Eclipse se dala elektromotorem sklopit do velkého zavazadlového prostoru na zádi.
    Plechová střecha Eclipse se dala elektromotorem sklopit do velkého zavazadlového prostoru na zádi.| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 201 (1929–1937) zahájil dodnes trvající éru číslování automobilů Peugeot třemi číslicemi s nulou uprostřed.
    Peugeot 201 (1929–1937) zahájil dodnes trvající éru číslování automobilů Peugeot třemi číslicemi s nulou uprostřed.| Zdroj: Peugeot
  • O něco větší byl typ 301, vyráběný v letech 1932 až 1936 a poháněný 1,5litrovým čtyřválcem.
    O něco větší byl typ 301, vyráběný v letech 1932 až 1936 a poháněný 1,5litrovým čtyřválcem.| Zdroj: Peugeot
  • První prototyp kupé-kabrioletu Eclipse postavil Pourtout v roce 1932 na podvozku Peugeot 301 D.
    První prototyp kupé-kabrioletu Eclipse postavil Pourtout v roce 1932 na podvozku Peugeot 301 D.| Zdroj: Peugeot
  • Sedan Peugeot 401 v provedení se šesti bočními okny. Přední i zadní dveře měly závěsy ve sloupcích B.
    Sedan Peugeot 401 v provedení se šesti bočními okny. Přední i zadní dveře měly závěsy ve sloupcích B.| Zdroj: Peugeot
  • Sedan Peugeot 401 se čtyřmi bočními okny měl mimořádně široké střešní C sloupky.
    Sedan Peugeot 401 se čtyřmi bočními okny měl mimořádně široké střešní C sloupky.| Zdroj: Peugeot
  • Kapota motoru měla na obou bocích tři uzavíratelná větrací dvířka. Světlomety byly posazeny do prohlubní mezi předními blatníky a kapotou.
    Kapota motoru měla na obou bocích tři uzavíratelná větrací dvířka. Světlomety byly posazeny do prohlubní mezi předními blatníky a kapotou.| Zdroj: Peugeot
  • U verze se čtyřmi bočními okny bylo náhradní kolo umístěno zevnitř ve víku kufru, přičemž zvenku byl naznačen plechový tvar kola.
    U verze se čtyřmi bočními okny bylo náhradní kolo umístěno zevnitř ve víku kufru, přičemž zvenku byl naznačen plechový tvar kola.| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 401 měl svislou masku chladiče. Ve středu masky byl umístěn velký trojúhelníkový znak s nápisem Peugeot 401, přičemž číslice měly barvy francouzské vlajky.
    Peugeot 401 měl svislou masku chladiče. Ve středu masky byl umístěn velký trojúhelníkový znak s nápisem Peugeot 401, přičemž číslice měly barvy francouzské vlajky.| Zdroj: Peugeot
  • Poblíž středu palubní desky byl umístěn sdružený přístroj s rychloměrem a několika dalšími přístroji.
    Poblíž středu palubní desky byl umístěn sdružený přístroj s rychloměrem a několika dalšími přístroji.| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot spolu s karosárnou Pourtout vyvinul na podvozku Peugeot 401 D kupé-kabriolet Peugeot 401 D Eclipse.
    Peugeot spolu s karosárnou Pourtout vyvinul na podvozku Peugeot 401 D kupé-kabriolet Peugeot 401 D Eclipse.| Zdroj: Peugeot
  • 4,7 metru dlouhý Peugeot 401 Eclipse měl elegantní karoserii s dlouhým víkem kufru, na kterém bylo zvenku umístěno náhradní kolo.
    4,7 metru dlouhý Peugeot 401 Eclipse měl elegantní karoserii s dlouhým víkem kufru, na kterém bylo zvenku umístěno náhradní kolo.| Zdroj: Peugeot
  • Prostorné pětimístné Peugeoty 401 využívali často francouzští taxikáři.
    Prostorné pětimístné Peugeoty 401 využívali často francouzští taxikáři.| Zdroj: Peugeot
  • Dvoudveřový kabriolet Peugeot 401 s plátěnou stahovací střechou.
    Dvoudveřový kabriolet Peugeot 401 s plátěnou stahovací střechou.| Zdroj: Peugeot
  • Sportovnímu vzhledu tohoto kabrioletu Peugeot 401 napomohla kola s drátovým výpletem a odstranění prahů pod dveřmi.
    Sportovnímu vzhledu tohoto kabrioletu Peugeot 401 napomohla kola s drátovým výpletem a odstranění prahů pod dveřmi.| Zdroj: Peugeot
  • Těchto pohledných kupé Peugeot 401 D Coach vyrobila karosárna Meulemeester 70 kusů.
    Těchto pohledných kupé Peugeot 401 D Coach vyrobila karosárna Meulemeester 70 kusů.| Zdroj: Peugeot
  • Roadster Peugeot 401 D z roku 1935 s karoserií Crouzier.
    Roadster Peugeot 401 D z roku 1935 s karoserií Crouzier.| Zdroj: Peugeot
Plechová střecha Eclipse se dala elektromotorem sklopit do velkého zavazadlového prostoru na zádi.
Peugeot 201 (1929–1937) zahájil dodnes trvající éru číslování automobilů Peugeot třemi číslicemi s nulou uprostřed.
O něco větší byl typ 301, vyráběný v letech 1932 až 1936 a poháněný 1,5litrovým čtyřválcem.
První prototyp kupé-kabrioletu Eclipse postavil Pourtout v roce 1932 na podvozku Peugeot 301 D.
Sedan Peugeot 401 v provedení se šesti bočními okny. Přední i zadní dveře měly závěsy ve sloupcích B.
Sedan Peugeot 401 se čtyřmi bočními okny měl mimořádně široké střešní C sloupky.
Kapota motoru měla na obou bocích tři uzavíratelná větrací dvířka. Světlomety byly posazeny do prohlubní mezi předními blatníky a kapotou.
U verze se čtyřmi bočními okny bylo náhradní kolo umístěno zevnitř ve víku kufru, přičemž zvenku byl naznačen plechový tvar kola.
Peugeot 401 měl svislou masku chladiče. Ve středu masky byl umístěn velký trojúhelníkový znak s nápisem Peugeot 401, přičemž číslice měly barvy francouzské vlajky.
Poblíž středu palubní desky byl umístěn sdružený přístroj s rychloměrem a několika dalšími přístroji.
Peugeot spolu s karosárnou Pourtout vyvinul na podvozku Peugeot 401 D kupé-kabriolet Peugeot 401 D Eclipse.
4,7 metru dlouhý Peugeot 401 Eclipse měl elegantní karoserii s dlouhým víkem kufru, na kterém bylo zvenku umístěno náhradní kolo.
Prostorné pětimístné Peugeoty 401 využívali často francouzští taxikáři.
Dvoudveřový kabriolet Peugeot 401 s plátěnou stahovací střechou.
Sportovnímu vzhledu tohoto kabrioletu Peugeot 401 napomohla kola s drátovým výpletem a odstranění prahů pod dveřmi.
Těchto pohledných kupé Peugeot 401 D Coach vyrobila karosárna Meulemeester 70 kusů.
Roadster Peugeot 401 D z roku 1935 s karoserií Crouzier.