Saturn série S (1990–1996): Americký kompakt proti japonskému importu

1/20
Zavřít
  • Výrobní program automobilky Saturn ze Spring Hillu v Tennessee zahrnoval v roce 1993 sedan, dvoudveřové kupé a pětidveřové kombi.
    Výrobní program automobilky Saturn ze Spring Hillu v Tennessee zahrnoval v roce 1993 sedan, dvoudveřové kupé a pětidveřové kombi.| Zdroj: Saturn
  • Sedan Saturn SL modelového ročníku 1991. tento základní model měl černé plastové nárazníky, manuální převodovku MP2 a řízení bez posilovače.
    Sedan Saturn SL modelového ročníku 1991. tento základní model měl černé plastové nárazníky, manuální převodovku MP2 a řízení bez posilovače.| Zdroj: Saturn
  • Saturn SL měl pohon předních kol vpředu napříč uloženým řadovým čtyřválcem rozvodem OHC a objemem 1,9 litru.
    Saturn SL měl pohon předních kol vpředu napříč uloženým řadovým čtyřválcem rozvodem OHC a objemem 1,9 litru.| Zdroj: Saturn
  • Nejlépe vybavený byl Saturn SL2 s nárazníky v barvě karoserie, 15palcovými koly s ocelovými ráfky a kvalitními potahy sedadel.
    Nejlépe vybavený byl Saturn SL2 s nárazníky v barvě karoserie, 15palcovými koly s ocelovými ráfky a kvalitními potahy sedadel.| Zdroj: Saturn
  • Plastové nárazníky pokračovaly prolisem na bocích, který se směrem dozadu zvedal až k zadnímu nárazníku.
    Plastové nárazníky pokračovaly prolisem na bocích, který se směrem dozadu zvedal až k zadnímu nárazníku.| Zdroj: Saturn
  • Velké zadní okno výrazně zasahovalo do boků a vodorovná koncová světla byla propojena světelnou lištou.
    Velké zadní okno výrazně zasahovalo do boků a vodorovná koncová světla byla propojena světelnou lištou.| Zdroj: Saturn
  • Interiér Saturnu SL2 s automatickou převodovkou. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem, většina ovladačů našla místo na středovém panelu.
    Interiér Saturnu SL2 s automatickou převodovkou. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem, většina ovladačů našla místo na středovém panelu.| Zdroj: Saturn
  • Sedan Saturn SL měl nízkou svažující se příď, do které byly vsazeny pevné světlomety. Rámy oken byly černé.
    Sedan Saturn SL měl nízkou svažující se příď, do které byly vsazeny pevné světlomety. Rámy oken byly černé.| Zdroj: Saturn
  • Saturn SL modelového ročníku 1992 měl vzadu zavazadlový prostor s objemem 337 litrů. Ve víku kufru byl malý spoiler a brzdové světlo.
    Saturn SL modelového ročníku 1992 měl vzadu zavazadlový prostor s objemem 337 litrů. Ve víku kufru byl malý spoiler a brzdové světlo.| Zdroj: Saturn
  • Dvoudveřové kupé Saturn SC1 mělo proti sedanu kratší rozvor (2520 mm) a bylo dlouhé 4399 mm.
    Dvoudveřové kupé Saturn SC1 mělo proti sedanu kratší rozvor (2520 mm) a bylo dlouhé 4399 mm.| Zdroj: Saturn
  • Kupé mělo široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla, velká trojúhelníková boční okna a více skloněné zadní okno.
    Kupé mělo široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla, velká trojúhelníková boční okna a více skloněné zadní okno.| Zdroj: Saturn
  • V modelovém roce 1993 bylo původní kupé SC s motorem DOHC přejmenováno na SC2.
    V modelovém roce 1993 bylo původní kupé SC s motorem DOHC přejmenováno na SC2.| Zdroj: Saturn
  • Kupé Saturn SC2 mělo od roku 1993 hlavní světlomety výklopné.
    Kupé Saturn SC2 mělo od roku 1993 hlavní světlomety výklopné.| Zdroj: Saturn
  • Dvoudveřovému kupé Saturn SC2 nechyběl, zvlášť u dvoubarevného provedení, švih a elegance lákající mladé řidiče.
    Dvoudveřovému kupé Saturn SC2 nechyběl, zvlášť u dvoubarevného provedení, švih a elegance lákající mladé řidiče.| Zdroj: Saturn
  • Kupé Saturn SC2 bylo vysoké jen 1285 mm a vážilo kolem 1100 kg. Úzký otvor k přívodu vzduchu byl umístěn nízko nad vozovkou.
    Kupé Saturn SC2 bylo vysoké jen 1285 mm a vážilo kolem 1100 kg. Úzký otvor k přívodu vzduchu byl umístěn nízko nad vozovkou.| Zdroj: Saturn
  • Řadový čtyřválec LL0 s rozvodem DOHC měl objem 1,9 litru a nejvyšší výkon 125 koní.
    Řadový čtyřválec LL0 s rozvodem DOHC měl objem 1,9 litru a nejvyšší výkon 125 koní.| Zdroj: Saturn
  • V modelovém roce 1993 doplnilo nabídku Saturnů série S pětidveřové kombi SW, vycházející ze sedanu SL.
    V modelovém roce 1993 doplnilo nabídku Saturnů série S pětidveřové kombi SW, vycházející ze sedanu SL.| Zdroj: Saturn
  • Až po sloupky C byla karoserie kombi totožná se sedanem. Kombi mělo velká boční okna za zadními dveřmi a nahoru otevírané zadní víko.
    Až po sloupky C byla karoserie kombi totožná se sedanem. Kombi mělo velká boční okna za zadními dveřmi a nahoru otevírané zadní víko.| Zdroj: Saturn
  • Kupé SC2 dostalo v roce 1995 nižší přední nárazník, přepracovaná zadní světla a větší zadní spoiler.
    Kupé SC2 dostalo v roce 1995 nižší přední nárazník, přepracovaná zadní světla a větší zadní spoiler.| Zdroj: Saturn
  • V modelovém roce 1996 přišla na trh druhá generace Saturnu série S se stejným rozvorem náprav a podobnými karoseriemi sedanu, kupé a kombi.
    V modelovém roce 1996 přišla na trh druhá generace Saturnu série S se stejným rozvorem náprav a podobnými karoseriemi sedanu, kupé a kombi.| Zdroj: Saturn
Výrobní program automobilky Saturn ze Spring Hillu v Tennessee zahrnoval v roce 1993 sedan, dvoudveřové kupé a pětidveřové kombi.
Sedan Saturn SL modelového ročníku 1991. tento základní model měl černé plastové nárazníky, manuální převodovku MP2 a řízení bez posilovače.
Saturn SL měl pohon předních kol vpředu napříč uloženým řadovým čtyřválcem rozvodem OHC a objemem 1,9 litru.
Nejlépe vybavený byl Saturn SL2 s nárazníky v barvě karoserie, 15palcovými koly s ocelovými ráfky a kvalitními potahy sedadel.
Plastové nárazníky pokračovaly prolisem na bocích, který se směrem dozadu zvedal až k zadnímu nárazníku.
Velké zadní okno výrazně zasahovalo do boků a vodorovná koncová světla byla propojena světelnou lištou.
Interiér Saturnu SL2 s automatickou převodovkou. Všechny ručkové přístroje byly umístěny před volantem, většina ovladačů našla místo na středovém panelu.
Sedan Saturn SL měl nízkou svažující se příď, do které byly vsazeny pevné světlomety. Rámy oken byly černé.
Saturn SL modelového ročníku 1992 měl vzadu zavazadlový prostor s objemem 337 litrů. Ve víku kufru byl malý spoiler a brzdové světlo.
Dvoudveřové kupé Saturn SC1 mělo proti sedanu kratší rozvor (2520 mm) a bylo dlouhé 4399 mm.
Kupé mělo široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla, velká trojúhelníková boční okna a více skloněné zadní okno.
V modelovém roce 1993 bylo původní kupé SC s motorem DOHC přejmenováno na SC2.
Kupé Saturn SC2 mělo od roku 1993 hlavní světlomety výklopné.
Dvoudveřovému kupé Saturn SC2 nechyběl, zvlášť u dvoubarevného provedení, švih a elegance lákající mladé řidiče.
Kupé Saturn SC2 bylo vysoké jen 1285 mm a vážilo kolem 1100 kg. Úzký otvor k přívodu vzduchu byl umístěn nízko nad vozovkou.
Řadový čtyřválec LL0 s rozvodem DOHC měl objem 1,9 litru a nejvyšší výkon 125 koní.
V modelovém roce 1993 doplnilo nabídku Saturnů série S pětidveřové kombi SW, vycházející ze sedanu SL.
Až po sloupky C byla karoserie kombi totožná se sedanem. Kombi mělo velká boční okna za zadními dveřmi a nahoru otevírané zadní víko.
Kupé SC2 dostalo v roce 1995 nižší přední nárazník, přepracovaná zadní světla a větší zadní spoiler.
V modelovém roce 1996 přišla na trh druhá generace Saturnu série S se stejným rozvorem náprav a podobnými karoseriemi sedanu, kupé a kombi.