Gordon-Keeble GK1 měl šikmo umístěné dvojité kruhové světlomety a lichoběžníkovou maskou chladiče mezi nimi. Pod světlomety byly umístěny malé kruhové mlhovky a směrovky. |
Zdroj: Silodrome.com
V roce 1957 se John Gordon podílel na návrhu sportovního vozu Warwick, později nazvaného Peerless GT. Poháněl jej dvoulitrový čtyřválec z vozu Triumph TR3.|
Zdroj: Hyman Ltd
V roce 1960 vznikl prototyp Gordon GT s kovovou karoserií vyrobenou v Itálii ve studiu Bertone.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sériové provedení kupé Gordon-Keeble GK1 z roku 1964 mělo pohon zadních kol vidlicovým osmiválcem GM Chevrolet Small-Block 327 s objemem 5,35 litru.|
Zdroj: Secret Classics
Čtyřmístný dvoudveřový vůz měl velká okna s chromovanými rámečky a svislé koncové svítilny.|
Zdroj: Secret Classics
Tento vůz měl na bocích ochranné lišty a odlišné větrací otvory. |
Zdroj: Wheelsage.org
Gordon-Keeble GK1 měl kožená sedadla, kožené výplně dveří a spoustu ovladačů na šikmém středovém panelu.|
Zdroj: Silodrome.com
Před sportovním volantem s tenkým dřevěným věncem a znakem s želvou ve středu byla kaplička s velkým ručkovým rychloměrem a otáčkoměrem.|
Zdroj: Silodrome.com
Gordon-Keeble GK1 poháněl motor V8 z Chevroletu Corvette s rozvodem OHV, objemem 5,35 litru a výkonem přes 300 koní.|
Zdroj: Thetruthaboutcars.com
Vozů Gordon-Keeble GK1 bylo vyrobeno 99 kusů a do dnešních dnů se jich dochovalo kolem 90.|
Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřmístné kupé Gordon-Keeble GK1 vážilo 1 400 kg a dosahovalo rychlost až 225 km/h.|
Zdroj: Classic Driver
Tento krásný Gordon-Keeble GK1 se dal koupit za 130 000 amerických dolarů. |
Zdroj: Hagerty
V roce 1968 se Američan John de Bruyne pokusil obnovit výrobu, ale jeho pokus skončil vyrobením dvou kusů s ostře useknutou zádí.|
Zdroj: Wikimedia
Logo s želvou vzniklo, když při fotografování vozu pro reklamní účely si kolem vozu vykračovala doma chovaná želva.|
Zdroj: Gordon-Keeble