Do aukce míří krásné Ferrari 288 GTO s decentním nájezdem
1
/
27
Prohlédnout znovu
Do aukce míří krásné Ferrari 288 GTO s decentním nájezdem
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 288 GTO (1985)
|
RM Sotheby's/JDP Services
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů