Akční škodovky: Nejluxusnější je jen jedna
47
/
52
Prohlédnout znovu
Akční škodovky: Nejluxusnější je jen jedna
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska je stále krásná. Instalace spolujezdcova airbagu znamenala odstranění příruční schránky, vše ale vynahradila přídavná spodní přihrádka.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Rozměry sedadel odpovídají malému vozu, potahy jsou několikastupňově vyhřívané, což tehdy byla výsada luxusních aut
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobně prestižní prostředí v druhé řadě sedadel vídáme spíše v prémiových limuzínách nejvyšší třídy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na dveřních výplních se kůží rozhodně nešetřilo, a to ani na vkusném, pracném a nákladném prošívání
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Než škodovky přešly na značku Grundig, autorádia dodával další německý výrobce Blaupunkt. Vrcholný model Casablanca se k životu probouzel čipovou kartou.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Charakteristický temně modrý metalický lak s perleťovým efektem žádná jiná soudobá škodovka získat nemohla
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Lakované nárazníky byly v případě původních felicií výsadou akčního modelu Laurin & Klement. Škoda že tato úprava působí v kontrastu s temným lakem příliš nenápadně.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Design třináctipalcových litých kol výročního modelu tvůrci ani nemohli vybrat lépe – paprsky připomínají klasické povozy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Závěsné zařízení pochází z oficiálního příslušenství automobilky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement
|
Škoda
Nejluxusnější felicií s pravostranným řízením se v roce 1996 stal akční model Bohemia. Vyobrazená litá kola si žádná jiná škodovka ofi ciálně nazout nemohla.
|
Škoda
Zatímco krátký hatchback poháněla nesmrtelná česká jednotka OHV, kombi L&K využívalo výhradně služeb německé šestnáctistovky koncernu Volkswagen
|
Škoda
Felicia SLX se od roku 1995 mohla stát vlajkovou lodí Škody – šlo by v podstatě o Laurin & Klement bez koženého interiéru
|
Škoda
Škoda Felicia SLX
|
Škoda
Škoda Felicia SLX
|
Škoda
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
|
Škoda
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
|
Škoda
Škoda Octavia Combi Laurin & Klement
|
Škoda
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem