Mercury Marauder (1963–1965): Velké hardtopy a kabriolety s motory Ford V8

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lišty kopírující horní prolisy na bocích sahaly až ke středu světlometů a pokračovaly výstupky na předním nárazníku.
    Lišty kopírující horní prolisy na bocích sahaly až ke středu světlometů a pokračovaly výstupky na předním nárazníku.| Zdroj: Classicandcollectorcars.com
  • Dvoudveřový kabriolet Mercury Marauder z roku 1963.
    Dvoudveřový kabriolet Mercury Marauder z roku 1963.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Marauder mělo střechu hardtop bez středových sloupků, silně skloněné zadní okno a stupňovitou záď.
    Kupé Marauder mělo střechu hardtop bez středových sloupků, silně skloněné zadní okno a stupňovitou záď.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Marauder 1963 ½ měl širokou masku chladiče, do které byly po stranách vsazeny dvojité kruhové světlomety.
    Marauder 1963 ½ měl širokou masku chladiče, do které byly po stranách vsazeny dvojité kruhové světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Do mřížky na zádi byly umístěny dvě trojice kruhových koncových světel.
    Do mřížky na zádi byly umístěny dvě trojice kruhových koncových světel.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před tříramenným volantem byl umístěn panel s vodorovnou stupnicí rychloměru a čtyřmi ručkovými přístroji.
    Před tříramenným volantem byl umístěn panel s vodorovnou stupnicí rychloměru a čtyřmi ručkovými přístroji.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní lavice poskytovala komfort dvěma osobám. Třetí pasažér uprostřed se musel uskromnit.
    Zadní lavice poskytovala komfort dvěma osobám. Třetí pasažér uprostřed se musel uskromnit.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nejvýkonnější Mercury Marauder S-55 poháněl sedmilitrový motor V8 427.
    Nejvýkonnější Mercury Marauder S-55 poháněl sedmilitrový motor V8 427.| Zdroj: Mecum Auction
  • Velký Mercury Monterey z roku 1963 měl zadní okno se záporným sklonem (říkalo se mu Breezeway).
    Velký Mercury Monterey z roku 1963 měl zadní okno se záporným sklonem (říkalo se mu Breezeway).| Zdroj: Mecum Auction
  • Sesterský model Ford Galaxie 500 z roku 1964 měl stejnou linii střechy jako Mercury Marauder.
    Sesterský model Ford Galaxie 500 z roku 1964 měl stejnou linii střechy jako Mercury Marauder. | Zdroj: Mecum Auction
  • Marauder 1964 měl novou přední masku se čtyřmi kruhovými světlomety a konvexním (vypouklým) tvarem mřížky chladiče bez vodorovné lišty.
    Marauder 1964 měl novou přední masku se čtyřmi kruhovými světlomety a konvexním (vypouklým) tvarem mřížky chladiče bez vodorovné lišty.| Zdroj: Wikipedia
  • Novinkou modelového roku 1964 byl čtyřdveřový hardtop Marauder se stejnými rozměry karoserie jako modely 1963.
    Novinkou modelového roku 1964 byl čtyřdveřový hardtop Marauder se stejnými rozměry karoserie jako modely 1963.| Zdroj: Wikipedia
  • Mercury Marauder Park Lane z roku 1964 měl vzadu dvě trojice oválných koncových světel.
    Mercury Marauder Park Lane z roku 1964 měl vzadu dvě trojice oválných koncových světel.| Zdroj: Gateway Classic Cars
  • Víko kufru Marauderu 1964 bylo skoro stejně dlouhé jako kapota motoru.
    Víko kufru Marauderu 1964 bylo skoro stejně dlouhé jako kapota motoru.| Zdroj: Mecum Auction
  • Také v modelovém roce 1964 bylo vyrobeno omezené množství kabrioletů Mercury Marauder.
    Také v modelovém roce 1964 bylo vyrobeno omezené množství kabrioletů Mercury Marauder.| Zdroj: Mecum Auction
  • Mercury Marauder ročníku 1965 měl výrazně přepracovanou příď s blatníky zakončenými úzkými svislými parkovacími svítilnami.
    Mercury Marauder ročníku 1965 měl výrazně přepracovanou příď s blatníky zakončenými úzkými svislými parkovacími svítilnami.| Zdroj: Classiccars.com
  • Čtyřdveřový hardtop Mercury Marauder z roku 1965 byl dlouhý úctyhodných 5 547 mm.
    Čtyřdveřový hardtop Mercury Marauder z roku 1965 byl dlouhý úctyhodných 5 547 mm. | Zdroj: Wikipedia
  • Mercury Marauder Monterey 1965 s vinylovou střechou.
    Mercury Marauder Monterey 1965 s vinylovou střechou. | Zdroj: Mecum Auction
  • Kabriolet Mercury Marauder Park Lane ročníku 1965.
    Kabriolet Mercury Marauder Park Lane ročníku 1965.| Zdroj: Mecum Auction
  • Výroba první generace Marauderu skončila v roce 1965. Druhá generace se vyráběla v letech 1969 a 1970.
    Výroba první generace Marauderu skončila v roce 1965. Druhá generace se vyráběla v letech 1969 a 1970.| Zdroj: Streetrodwarehouse.com
Lišty kopírující horní prolisy na bocích sahaly až ke středu světlometů a pokračovaly výstupky na předním nárazníku.
Dvoudveřový kabriolet Mercury Marauder z roku 1963.
Kupé Marauder mělo střechu hardtop bez středových sloupků, silně skloněné zadní okno a stupňovitou záď.
Marauder 1963 ½ měl širokou masku chladiče, do které byly po stranách vsazeny dvojité kruhové světlomety.
Do mřížky na zádi byly umístěny dvě trojice kruhových koncových světel.
Před tříramenným volantem byl umístěn panel s vodorovnou stupnicí rychloměru a čtyřmi ručkovými přístroji.
Zadní lavice poskytovala komfort dvěma osobám. Třetí pasažér uprostřed se musel uskromnit.
Nejvýkonnější Mercury Marauder S-55 poháněl sedmilitrový motor V8 427.
Velký Mercury Monterey z roku 1963 měl zadní okno se záporným sklonem (říkalo se mu Breezeway).
Sesterský model Ford Galaxie 500 z roku 1964 měl stejnou linii střechy jako Mercury Marauder.
Marauder 1964 měl novou přední masku se čtyřmi kruhovými světlomety a konvexním (vypouklým) tvarem mřížky chladiče bez vodorovné lišty.
Novinkou modelového roku 1964 byl čtyřdveřový hardtop Marauder se stejnými rozměry karoserie jako modely 1963.
Mercury Marauder Park Lane z roku 1964 měl vzadu dvě trojice oválných koncových světel.
Víko kufru Marauderu 1964 bylo skoro stejně dlouhé jako kapota motoru.
Také v modelovém roce 1964 bylo vyrobeno omezené množství kabrioletů Mercury Marauder.
Mercury Marauder ročníku 1965 měl výrazně přepracovanou příď s blatníky zakončenými úzkými svislými parkovacími svítilnami.
Čtyřdveřový hardtop Mercury Marauder z roku 1965 byl dlouhý úctyhodných 5 547 mm.
Mercury Marauder Monterey 1965 s vinylovou střechou.
Kabriolet Mercury Marauder Park Lane ročníku 1965.
Výroba první generace Marauderu skončila v roce 1965. Druhá generace se vyráběla v letech 1969 a 1970.