Logo magazínu

Cadillac 1963: Prý byl tichý jako Rolls-Royce!

1/20
Prohlédnout znovu

Cadillac 1963: Prý byl tichý jako Rolls-Royce!

Osmá generace čtyřdveřového hardtopu Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1963. | Wheelsage.org
Prvním modelem sedmé generace vozů Cadillac série 62 byl ročník 1961. Na obrázku je Hardtop Sedan. | Wheelsage.org
Cadillac ročníku 1961 a 1962 (na obrázku) měl střešní sloupky A zahnuté ve tvaru bumerangu, od roku 1963 už měly vozy Cadillac tyto sloupky rovné. | Wheelsage.org
Dvoudveřový kabriolet Cadillac 62, ročník 1963. | Wheelsage.org
Kabriolet Cadillac 62 měl ploutve na zadních blatnících protažené až ke dveřím. | Wheelsage.org
Elegantní Cadillac 62 Hardtop Sedan měl rozvor náprav 3 289 mm a byl dlouhý 5 664 mm. | Wheelsage.org
Křidélka na zadních blatnících byla proti předchozí generaci o něco nižší. | Wheelsage.org
Cadillac 1963 měl novou „dvoupatrovou“ přední masku, sahající až pod dvojité světlomety a do boků. | Wheelsage.org
Hardtop Sedan ve verzi se šesti bočními okny. Pod světlomety byla umístěna malá kruhová parkovací světla. | beverlyhillscarclub.com
Dvoudveřový Cadillac Coupe de Ville se střechou potaženou vinylem. | Wikipedia
Vrcholem luxusu byl v modelovém roce 1963 čtyřmístný kabriolet Cadillac Eldorado Biarritz. | Hagerty
Karoserie kabrioletu Eldorado Biarritz se podobala modelu Sixty-Special a měla textilní stahovací střechu uloženou za zadními sedadly. | Favcars.com
V luxusním interiéru nechyběla kožená sedadla a dvoubarevná palubní deska. Rychloměr před volantem měl vodorovnou stupnici. | Classiccarliquidators.com
Luxusní limuzína Cadillac Fleetwood Seventy-Five z roku 1963 měla rozvor prodloužený na 3 805 mm a délku 6 180 mm. | Favcars.com
Cadillac Fleetwood 75 měl panoramatické přední okno a sloupky A se záporným sklonem. Dveře zasahovaly do střechy. | 6364cadillac.ning.com
Menší zadní okno zajišťovalo intimitu cestujícím na zadních sedadlech. | Mecum
Sixty Special měl karoserii se stejným rozvorem a rozměry jako série 62. | Wheelsage.org
Boční lišty modelu Sixty Special se hned za podběhy předních kol stočily dolů a pokračovaly na prazích až k zádi. | Wheelsage.org
Cadillac Park Avenue byl verzí sedanu De Ville se zkrácenou zádí. Vešel se tak snadněji do garáží. | Wikipedia
V modelovém roce 1964 se Cadillac změnil jen nepatrně. Nová přední maska dostala šípovitý tvar a zmenšilo se zadní okno. | Puzzlefactory.com

Unikátní Škoda Favorit Pick-up je na prodej. Ale žádá péči

Njextrémnější Ford Ka na světě? Pod kapotou ukrývá techniku Audi S3

Mazda MX-5 nikdy nezemře, slibuje značka. Technika se ale změní

Ojetý Mercedes-Benz SLK: Už to není jen o snění

Ferrari 360 Spider, které vlastnil David Beckham? Nestojí příliš