Logo magazínu

Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra

1/16
Prohlédnout znovu

Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra

Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu. | bernimotori.com
Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953. | Karel Haas
Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy. | topcarrating.com
Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče. | Wikipedia
Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru. | Wheelsage.org
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu. | bernimotori.com
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu. | bernimotori.com
„Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno. | Autoweek
Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů. | themuseumofcars.blogspot.com
Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru | webcarstory.com
Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž. | bernimotori.com
Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno. | ultimatecarpage.com
Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm. | Wheelsage.org
Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu. | Peter Bovyn/Flickr
Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku. | Wikipedia
Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu. | Wikipedia

Unikátní Škoda Favorit Pick-up je na prodej. Ale žádá péči

Njextrémnější Ford Ka na světě? Pod kapotou ukrývá techniku Audi S3

Mazda MX-5 nikdy nezemře, slibuje značka. Technika se ale změní

Ojetý Mercedes-Benz SLK: Už to není jen o snění

Ferrari 360 Spider, které vlastnil David Beckham? Nestojí příliš