Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra

1/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu.
    Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu.| Zdroj: bernimotori.com
  • Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953.
    Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953.| Zdroj: Karel Haas
  • Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy.
    Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy.| Zdroj: topcarrating.com
  • Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče.
    Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče.| Zdroj: Wikipedia
  • Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru.
    Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru. | Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
    Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.| Zdroj: bernimotori.com
  • Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
    Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.| Zdroj: bernimotori.com
  • „Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno.
    „Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno.| Zdroj: Autoweek
  • Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů.
    Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů.| Zdroj: themuseumofcars.blogspot.com
  • Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru
    Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru| Zdroj: webcarstory.com
  • Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž.
    Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž.| Zdroj: bernimotori.com
  • Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno.
    Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno.| Zdroj: ultimatecarpage.com
  • Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm.
    Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu.
    Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu.| Zdroj: Peter Bovyn/Flickr
  • Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku.
    Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku.| Zdroj: Wikipedia
  • Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu.
    Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu.| Zdroj: Wikipedia
Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu.
Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953.
Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy.
Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče.
Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru.
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
„Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno.
Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů.
Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru
Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž.
Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno.
Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm.
Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu.
Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku.
Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu.