Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra
1
/
16
Prohlédnout znovu
Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra
Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu.
|
bernimotori.com
Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953.
|
Karel Haas
Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy.
|
topcarrating.com
Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče.
|
Wikipedia
Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru.
|
Wheelsage.org
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
|
bernimotori.com
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
|
bernimotori.com
„Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno.
|
Autoweek
Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů.
|
themuseumofcars.blogspot.com
Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru
|
webcarstory.com
Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž.
|
bernimotori.com
Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno.
|
ultimatecarpage.com
Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm.
|
Wheelsage.org
Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu.
|
Peter Bovyn/Flickr
Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku.
|
Wikipedia
Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu.
|
Wikipedia
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě