Logo magazínu

Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!

1/23
Prohlédnout znovu

Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!

Kulaté světlomety jsou pro T 613 typické. Výjimkou byl pouze speciál. Strnadický exemplář je až na pár detailů zcela původní. | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Materiály použité v interiéru nikdy nebyly vyloženě špičkové. Realita automobilového trhu z počátku 90. let tuto vlastnost dále zvýraznila. | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Čtyřstupňová manuální převodovka byla později nahrazena pětistupňovou | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Zpracování detailů nemohlo proti soudobé konkurenci obstát. Zdroje byly zkrátka omezené. | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Nálepka v autě dokládá skutečnost, že dříve byl vůz vybaven majáky a sirénou | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Klimatizace je u Tatry 613 celkem vzácná. Tuto výbavu dostalo zhruba 250 kusů, pokud nebudeme počítat Speciál a 700, kde byla standardem. | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Rozměry sedaček odpovídají rozměrům a zaměření auta | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Všimněte si dvou antén na autě. Ve výbavě nechyběl telefon. | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Karoserie s tvary připomínajícími čtyřdveřové kupé dostala hodně nadčasový design | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Litá kola našeho exempláře mají původ u provedení 700 | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long | Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik

TEST Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 – Až nepochopitelně skvělý

Jízdní dojmy: Opel Astra GSe & Grandland GSe – Jiskřivé sportování

Rakouští experti navrhují výrazné snížení maximálních rychlostí. Na dálnici nejvýš stovkou!

Red Bull ukázal letošní zbarvení a potvrdil partnerství s Fordem

BMW M nové spalovací motory nechystá, bude jen modernizovat stávající

Mercedes-Benz CLK ze zlatých časů DTM se prodal za více než 11 milionů