Logo magazínu

Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant

1/20
Prohlédnout znovu

Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant

Vpředu měl Sunny širokou mřížku chladiče s kruhovými světlomety po stranách. | WheelsAge.org
První Datsun Sunny, exportovaný jako Datsun 1000, se začal vyrábět v září 1966 v podobě dvoudveřového sedanu. | WheelsAge.org
Dvoudveřový sedan Datsun Sunny měl samonosnou karoserii se stupňovitou zádí a velkými okny. | WheelsAge.org
Vzadu měl Sunny malý zavazadlový prostor s vysokou nakládací hranou. | WheelsAge.org
Sunny měl přední kola nezávisle zavěšená na příčném výkyvném rameni a odpružená příčným poloeliptickým listovým pérem. Zadní tuhá náprava byla zavěšená na podélných listových poloeliptických pérech. | WheelsAge.org
Do jednoduché palubní desky byl zabudován rychloměr s vodorovnou stupnicí a rádio. | Wikipedia
Současně s dvoudveřovým sedanem bylo na trh uvedeno třídveřové kombi (VB10), nazývané Van nebo Station Wagon. | WheelsAge.org
Kombi mělo nahoru vyklápěné zadní dveře a sklopná opěradla zadních sedadel. | WheelsAge.org
V říjnu 1967 byl představen čtyřdveřový sedan pro modelový rok 1968 ve výbavě Standard a DeLuxe. | WheelsAge.org
V únoru 1967 se na trhu objevil pickup Datsun Sunny (B20). Vycházel z kombi VB10 a měl stejný rozvor, rozměry a pohonnou jednotku. | WheelsAge.org
V roce 1968 rozšířilo nabídku modelů Datsun Sunny dvoudveřové kupé KB10, prodávané v Japonsku jako Sunny Coupé. | WheelsAge.org
Sunny Coupé mělo splývavou záď a velké sdružené svítilny. Dodávalo se pouze s volantem na pravé straně. | WheelsAge.org
Datsun Sunny druhé generace s továrním kódem B110 se začal vyrábět v lednu 1970 a na exportních trzích se prodával jako Datsun 1200. | WheelsAge.org
Na první pohled se B110 příliš nelišil od B10. Měl jen nárazníky bez svislých sloupků, výrazné prolisy na bocích a větší kufr ve stupňovité zádi. | WheelsAge.org
Elegantní kupé Datsun Sunny 1200 mělo dopředu vystupující orámovanou přední masku a zapuštěné světlomety. | WheelsAge.org
Dvoudveřový sedan Datsun Sunny 1200 GL se vyráběl v letech 1970 až 1973. | WheelsAge.org
Od dubna 1970 se na japonském trhu nabízela výkonnější verze GX (Grand Luxury) se dvěma karburátory a novou palubní deskou. | WheelsAge.org
Od srpna 1972 obohatil nabídku na domácím trhu model GX-5 s pětirychlostní manuální převodovkou. | WheelsAge.org
Kupé Datsun 1200 vyhrálo v roce 1970 třídu A v australském Bathurstu 500. | shannons.com.au
Pickup Datsun 1200 Sport Star, prodávaný na Novém Zélandu. | WheelsAge.org

Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT

TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší

Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto

Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický

Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu