Invicta 4½ Litre Low Chassis: Poklad z ostrovů
1
/
100
Prohlédnout znovu
Invicta 4½ Litre Low Chassis: Poklad z ostrovů
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Stoupají rozvážně, za neustálého přívalu točivého momentu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
...kulisa řazení byla u meziválečných sportovně- závodních vozů běžná
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Řazení pravou rukou je příjemné, jen je nutné počítat s nesynchronizovanou převodovkou
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta sice pojme čtyři pasažéry, ale pro sportovnější svezení je vhodné jezdit ve dvou
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta sedí nízko u asfaltu, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Výhody se projevily i při závodech.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Většina karoserie je vytvořena z hliníkových panelů. Z boku vyniká neobvyklá elegance.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud sběratel dospěje do fáze meziválečných aut, není cesty zpět. Jestli je něco skutečně ryzí, je to tohle.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Podobné vozy nelze napasovat do tabulek. Každý je odlišný a hodnotu neurčují aukce ani časopisy.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Nádherný šestiválec Meadows je vybaven neobvyklým počtem čtyř karburátorů. Dosahuje výkonu 180 koní!
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
U řidiče chybějí dveře, takže je zde umístěn nášlap
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Byl na svou dobu velmi pokročilý – s listovými pery a tlumiči ve všech rozích
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Zatímco z levé strany koukají svody výfuku, vpravo je umístěna rezerva
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Je umístěna v zadní části vozu a pojme necelých 70 litrů
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chromované ozdoby i kryty světel, všechno má svůj význam
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Svody se splétají pod vozidlem. Sebejistý zvuk je samozřejmostí.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta 4½ Litre Low Chassis
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Invicta S1
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást
Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT
Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší
Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto
Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický
Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu