Cadillac 1953: Tak vypadal před sedmdesáti lety luxus z Detroitu

17/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Cadillac oslavil 50. výročí značky kabrioletem Eldorado Special s panoramatickým předním oknem.
    Cadillac oslavil 50. výročí značky kabrioletem Eldorado Special s panoramatickým předním oknem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V modelovém roce 1948 představil Cadillac třetí generaci modelů série 62, která se vyráběla až do roku 1953.
    V modelovém roce 1948 představil Cadillac třetí generaci modelů série 62, která se vyráběla až do roku 1953.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cadillac 62 Club Coupe z roku 1952.
    Cadillac 62 Club Coupe z roku 1952.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Cadillac 62 ročníku 1953 měl mírně přepracovanou příď s masivnějším nárazníkem a kapkovitými svislými členy.
    Kabriolet Cadillac 62 ročníku 1953 měl mírně přepracovanou příď s masivnějším nárazníkem a kapkovitými svislými členy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Konce zadních blatníků byly zvednuté nahoru a byla do nich umístěna koncová světla.
    Konce zadních blatníků byly zvednuté nahoru a byla do nich umístěna koncová světla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před dvouramenným volantem měl Cadillac 62 kapličku s vodorovnou stupnicí rychloměru.
    Před dvouramenným volantem měl Cadillac 62 kapličku s vodorovnou stupnicí rychloměru. | Zdroj: Classic Cars
  • Přední kapotu a víko kufru zdobily zlaté lišty ve tvaru písmena V se znakem značky Cadillac.
    Přední kapotu a víko kufru zdobily zlaté lišty ve tvaru písmena V se znakem značky Cadillac.| Zdroj: Karel Haas
  • Dvoudveřové kupé Cadillac 62 Coupe De Ville s typickou svislou lištou oddělující přední a zadní blatník.
    Dvoudveřové kupé Cadillac 62 Coupe De Ville s typickou svislou lištou oddělující přední a zadní blatník.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1953 postavila italská karosárna Ghia dvě dvoumístná kupé na podvozku kabrioletu Cadillac série 62.
    V roce 1953 postavila italská karosárna Ghia dvě dvoumístná kupé na podvozku kabrioletu Cadillac série 62.| Zdroj: sportscarmarket.com
  • Kupé mělo panoramatické přední a zadní okno. Zadní okno bylo rozděleno středovou příčkou.
    Kupé mělo panoramatické přední a zadní okno. Zadní okno bylo rozděleno středovou příčkou.| Zdroj: sportscarmarket.com
  • V omezené sérii bylo vyrobeno jen 532 kabrioletů Eldorado a i přes vysokou cenu se všechny rychle prodaly.
    V omezené sérii bylo vyrobeno jen 532 kabrioletů Eldorado a i přes vysokou cenu se všechny rychle prodaly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cadillac 62 Hardtop Coupe z roku 1953 s vodorovnými bočními lištami probíhajícími od světlometů až pod kliky dveří.
    Cadillac 62 Hardtop Coupe z roku 1953 s vodorovnými bočními lištami probíhajícími od světlometů až pod kliky dveří.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřdveřový sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl rozvor 3 200 mm a rozměry 5 482 x 2 035 x 1 593 mm (d x š x v).
    Čtyřdveřový sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl rozvor 3 200 mm a rozměry 5 482 x 2 035 x 1 593 mm (d x š x v).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Chromované rámečky světlometů byly nahoře prodlouženy, takže tvořily malé stříšky.
    Chromované rámečky světlometů byly nahoře prodlouženy, takže tvořily malé stříšky.| Zdroj: harwoodmotors.com
  • Reprezentační osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 měla rozvor náprav 3 727 mm a úctyhodnou délku 6 009 mm.
    Reprezentační osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 měla rozvor náprav 3 727 mm a úctyhodnou délku 6 009 mm.| Zdroj: Karel Haas
  • Cadillac Fleetwood 75 vážil 2 260 kg, takže motor V8 s výkonem 210 koní mu dovolil dosáhnout rychlost jen kolem 150 km/h.
    Cadillac Fleetwood 75 vážil 2 260 kg, takže motor V8 s výkonem 210 koní mu dovolil dosáhnout rychlost jen kolem 150 km/h.| Zdroj: topcarnews.net
  • Cadillac Fleetwood 75 Imperial Limousine s karoserií od firmy Derham Body z Rosemontu v Pennsylvanii.
    Cadillac Fleetwood 75 Imperial Limousine s karoserií od firmy Derham Body z Rosemontu v Pennsylvanii.| Zdroj: car-from-uk.com
  • Čtyřdveřový Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1953 se od série 62 odlišoval delším rozvorem 3 302 mm.
    Čtyřdveřový Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1953 se od série 62 odlišoval delším rozvorem 3 302 mm.| Zdroj: oldcaradvertising.com
  • Od ostatních vozů značky se Fleetwood 60S snadno rozpoznal podle osmi svislých lišt na zadních dveřích.
    Od ostatních vozů značky se Fleetwood 60S snadno rozpoznal podle osmi svislých lišt na zadních dveřích.| Zdroj: classicandcollectorcars.com
  • Cadillac 62 ročníku 1954 měl prodloužený rozvor náprav a řadu drobných změn na karoserii, včetně panoramatického předního okna.
    Cadillac 62 ročníku 1954 měl prodloužený rozvor náprav a řadu drobných změn na karoserii, včetně panoramatického předního okna.| Zdroj: Wheelsage.org
Cadillac oslavil 50. výročí značky kabrioletem Eldorado Special s panoramatickým předním oknem.
V modelovém roce 1948 představil Cadillac třetí generaci modelů série 62, která se vyráběla až do roku 1953.
Cadillac 62 Club Coupe z roku 1952.
Kabriolet Cadillac 62 ročníku 1953 měl mírně přepracovanou příď s masivnějším nárazníkem a kapkovitými svislými členy.
Konce zadních blatníků byly zvednuté nahoru a byla do nich umístěna koncová světla.
Před dvouramenným volantem měl Cadillac 62 kapličku s vodorovnou stupnicí rychloměru.
Přední kapotu a víko kufru zdobily zlaté lišty ve tvaru písmena V se znakem značky Cadillac.
Dvoudveřové kupé Cadillac 62 Coupe De Ville s typickou svislou lištou oddělující přední a zadní blatník.
V roce 1953 postavila italská karosárna Ghia dvě dvoumístná kupé na podvozku kabrioletu Cadillac série 62.
Kupé mělo panoramatické přední a zadní okno. Zadní okno bylo rozděleno středovou příčkou.
V omezené sérii bylo vyrobeno jen 532 kabrioletů Eldorado a i přes vysokou cenu se všechny rychle prodaly.
Cadillac 62 Hardtop Coupe z roku 1953 s vodorovnými bočními lištami probíhajícími od světlometů až pod kliky dveří.
Čtyřdveřový sedan Cadillac 62 z roku 1953 měl rozvor 3 200 mm a rozměry 5 482 x 2 035 x 1 593 mm (d x š x v).
Chromované rámečky světlometů byly nahoře prodlouženy, takže tvořily malé stříšky.
Reprezentační osmimístná limuzína Cadillac Fleetwood 75 měla rozvor náprav 3 727 mm a úctyhodnou délku 6 009 mm.
Cadillac Fleetwood 75 vážil 2 260 kg, takže motor V8 s výkonem 210 koní mu dovolil dosáhnout rychlost jen kolem 150 km/h.
Cadillac Fleetwood 75 Imperial Limousine s karoserií od firmy Derham Body z Rosemontu v Pennsylvanii.
Čtyřdveřový Cadillac Fleetwood Sixty Special z roku 1953 se od série 62 odlišoval delším rozvorem 3 302 mm.
Od ostatních vozů značky se Fleetwood 60S snadno rozpoznal podle osmi svislých lišt na zadních dveřích.
Cadillac 62 ročníku 1954 měl prodloužený rozvor náprav a řadu drobných změn na karoserii, včetně panoramatického předního okna.