Logo magazínu

Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?

1/33
Prohlédnout znovu

Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?

Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady! | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km! | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto | Škoda

TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást

Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší

Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto

Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický

Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu