Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?
17
/
33
Přehled fotografií
Zavřít
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček.
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady!
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky.
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa.
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km!
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague.
|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto
|
Zdroj: Škoda
Zavřít