Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?

30/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček.
    Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady!
    O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů
    Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění
    Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín
    Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky.
    Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače
    Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa.
    Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km!
    Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem
    O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen
    Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky
    Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Golden Prague (1998)
    Škoda Felicia Golden Prague (1998)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague.
    Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto
    Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto| Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček.
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady!
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění
Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín
Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky.
Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa.
Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km!
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague.
Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto