Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Není to první alfa, se kterou mám tu čest. I tato ukazuje už při stání o 20 km/h víc, než je skutečnost.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Jak všichni víme, síla je v jednoduchosti. Interiér spideru potěší příjemnou pozicí za volantem i elegancí.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Správný kabriolet má místo pro dva pasažéry: i to odkazuje na původně vybraný název Duetto, který nakonec zlidověl|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokročilou techniku symbolizuje i použití synchronizované pětistupňové převodovky s hladkým chodem|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa se řídí skutečně snadno a ihned očekává svižné zacházení, což jí velmi svědčí|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Například na evropských trzích byly přední světlomety zakrytovány, což se netýká amerických verzí, kde to bylo zakázáno|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa je téměř vždycky srdcová záležitost. Představený kus prošel renovací zásadních částí, která trvala přes rok a půl.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Italský rukopis se nezapře. Studio Pininfarina vytvořilo zcela nadčasový tvar s výraznými prolisy na bocích.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vášeň nesmí chybět ani pod kapotou: klasický dvouvačkový čtyřválec s hliníkovou hlavou je odolný, charismatický i výkonný|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 1750 Spider Veloce (1970)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na přelomu 60. a 70. let došlo ke zkrácení zadní části vozu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil