Logo magazínu

Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty

1/36
Prohlédnout znovu

Lancia Prisma Diesel: Ředitelský komfort za pět litrů nafty

Chromovaná maska s logem uprostřed nahoře a svislou lištou představovala do roku 2010 signifi kantní symbol lancií. Jejich prodej pod značkou Chrysler si však bohužel vyžádal sjednocení. | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Útulný interiér nepostrádá šarm ani luxusní materiály, ovládání auta je ukázkově snadné. Nejen díky skvělému rozmístění prvků, ale i zásluhou dokonalého výhledu do všech stran. | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velkoryse vytvarované přední sedačky mohly být na přání čalouněny luxusním semišem | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Prostředí v druhé řadě nezapře reprezentativní geny, prostor je díky rozvoru 2475 mm slušný a prestiž dodává sklopná loketní opěrka | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Elegantní boční silueta karoserie nám z dané éry připomíná ledacos: Peugeot 305, Fiat Regata, Ford Orion, Audi 80, Seat Malaga, Renault 9, Volkswagen Jetta… | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Hranatá karoserie se k sedanu z počátku 80. let hodí, v témže roce 1982 však vnesl do střední třídy revoluci zaoblený Ford Sierra | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Celočalouněný zavazadlový prostor o objemu 450 litrů s poctivě zakrytými vzpěrami představuje největší chloubu prismy proti výchozí deltě | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Klasická vznětová devatenáctistovka má sice na dnešní dobu směšný výkon 48 kW, přesto je jízda příjemná a nástup do otáček působí přirozeněji než u dnešních přeplňovaných jednotek | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dobová kresba představuje uložení hmotného motoru nad přední, poháněnou nápravou. Lehké zádi s obrovským zavazadelníkem pomáhalo k lepšímu rozložení hmotnosti jen rezervní kolo. | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Prisma Diesel | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Velké sedany značky Lancia u nás zažily skvělé časy v 90. letech. Themu proslavili premiér Čalfa a prezident Havel. Ten si poté dopřál i nástupnický model Kappa. | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Kappa | Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil

TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást

Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší

Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto

Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický

Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu