Deutsch-Bonnet (1937–1961): Lehká sportovní auta s motory Citroën a Panhard
Kupé DB Coach se sklolaminátovou karoserií Chausson a výklopnými světlomety se vyrábělo v letech 1954 až 1959.
|
Karel Haas
V roce 1938 vznikl roadster DB1 s hliníkovou karoserií a mechanikou z modelu Citroën Traction Avant 11CV.
|
Wheelsage.org
Aerodynamický dvoumístný roadster DB2 vznikl v roce 1938 a jeho další osudy ohrozila válka.
|
Flickr
Přední kola DB2 poháněl 1,5litrový motor z typu Citroën Traction Avant 7A.
|
Flickr
DB5 s dvoulitrovým motorem Citroën se v roce 1949 zúčastnil závodu v Le Mans, ale po 19 hodinách závod nedokončil. DB5 nedojel ani o rok později.
|
Wikipedia
Ve spolupráci s belgickou firmou Antem postavil DB v roce 1950 malý dvoumístný roadster DB Tank, dosahující rychlost 150 km/h.
|
Wikipedia
Manželka Charlese Deutsche pózuje u dvoudveřového kupé se splývavou zádí DB8.
|
amicaledb.fr
Karoserii kupé DB8 ročníku 1949 zhotovila belgická karosárna Antem.
|
Wikipedia
Na pařížském autosalonu v roce 1949 vystavil DB lehký závodní monopost DB Racer 500.
|
wikiwand.com
Monopost s dvouválcem Panhard s objemem 0,5 litru závodil ve francouzské verzi formule 3.
|
gtdreams.com
Belgická karosárna Antem vyráběla karoserie pro dvoumístný kabriolet DB HBR5 poháněný dvouválcem z typu Panhard Dyna.
|
classiccarweekly.net
V roce 1953 navrhla a postavila italská karosárna Frua kupé s ocelovou karoserií nazvané Mille Miles na počest vítězství ve třídě na Mille Miglia.
|
Karel Haas
Monopost Racer 500 nahradil v roce 1954 větší Monomill s motorem 0,75 litru pro francouzskou juniorskou formuli.
|
theparking.eu
Série HBR byla určena pro vytrvalostní závody. V roce 1954 s ním Bonnet skončil v Le Mans na 10. místě.
|
wikiwand.com
Kupé DB HBR5 Coach se světlomety umístěnými pod průhlednými kryty.
|
ultimatecarpage.com
Závodní verze kupé DB HBR5 s ochranným rámem v kabině.
|
lanemotormuseum.org
DB Coach poháněl dvouválcový boxer s objemem 851 cm3 a výkonem 48 k (35 kW). Dosahoval maximální rychlost 158 km/h.
|
Flickr
Kupé Coach nahradil v roce 1959 roadster Le Mans, který se pod značkou DB vyráběl do roku 1962 a pak v továrně René Bonnet až do roku 1964.
|
conceptcarz.com
Jednoduché logo francouzské automobilky Deutsch-Bonnet.
|
Wikipedia
Zakladatelé automobilky DB René Bonnet (vlevo) a Charles Deutsch.
|
Wikipedia