Logo magazínu

Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!

1/11
Prohlédnout znovu

Elektronické přístrojovky nejsou žádná novinka. Kořeny sahají až do 70. let!

Dodnes dech beroucí limuzína Aston Martin Lagonda poprvé uvedla elektronickou přístrojovou desku | Aston Martin
Aston Martin Lagonda | Aston Martin
Audi Quattro dostalo elektronickou přístrojovou desku v modelovém roce 1983. Původně se zeleným podsvícením (obrázek je z auta z roku 1985), u modelů z konce 80. let s červeným. | Audi
VW Golf GTI mohl mít hned dvě verze elektronického štítu, který na přání nahrazoval konvenční | Volkswagen
Volkswagen Golf GTI | Volkswagen
Dva pohledy na elektronické „budíky“ Renaultu 11 TSE Electronic s různým rozsahem rychloměru | Renault
CRT | Auto Tip Klassik
Cadillac Allanté | Cadillac
Fiat Tipo | Fiat
Chevrolet Corvette Sport Coupe | Chevrolet
Opel Kadett GSi | Opel

Rychle a zběsile po Česku: Takto někdo ublížil Audi A1, teď chce balík

Mansory představuje svou vizi amerického snu, upravený Cadillac Escalade

Volvo EX30 oficiálně: Elektrický luxus za lidovku? A to zrychlení!

Ostrá Toyota Prius skutečně vznikla! V Le Mans oslavuje závodní úspěchy Japonska

Nový TV Svět motorů: Vaculík a ojetý Civic, Audi RS 5 i popeláři

Nová Škoda Kodiaq se už vyrábí! Plug-in hybrid i mild-hybrid potvrzeny