Chevrolet Corvette C1 štěká, ale nekouše. Zkuste ho a už vám nikdy nedá spát
1
/
22
Prohlédnout znovu
Chevrolet Corvette C1 štěká, ale nekouše. Zkuste ho a už vám nikdy nedá spát
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vnitřní zpětné zrcátku na vrchu palubní desky je mnohem lepším řešením než pod čelním oknem. Nepřekáží ve výhledu a vidíte vše, co potřebujete.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Řidič má k dispozici celkem vzdušný prostor. Jediným omezením je místo pro nohy kvůli velkému věnci volantu.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Interiér je vzdušný. Nejvíce sem sedí pozice víkendového pohodáře s loktem z okna.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Pod rádiem a ovládáním ventilace najdete ještě analogové hodiny, typický prvek starých aut
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Červený a modrý pruh okolo loga na palubní desce jsou poznávacím znamením od ročníku 1960
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
I přes nevalné jízdní vlastnosti je C1 krásně zpracovaným autem s kvalitními materiály
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Facelift poznáte i podle počtu „zubů“ v přední masce, který se zmenšil ze 13 na 8
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Ceny Chevrolet Corvette C1 stále rostou. Nezahálejte.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Úchvatnou siluetu Corvette C1 nelze upřít. Všimněte si krásně zaobleného čelního okna.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Všech 233 koní reprodukují dvě výfukové koncovky. V celém spektru otáček je to zážitek.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Kryt sice nese označení motoru 350 Turbo-Fire, ale pod ním najdete původní agregát 289
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Tři roky po debutu si corvette prošla značnými změnami karoserie
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chevrolet Corvette C1
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku