Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Studie Country její líbivé tvary ještě zvýraznila koženým obkladem.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Schéma řazení na hlavici páky nabízí pětici rychlostních stupňů. Šestkou se nechlubila ani silnější varianta 1.9 TDI o výkonu 81 kW. Ale žádná škoda, odstupňování bylo u tohoto motoru skvělé.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přední sedačky připomínají na první pohled spíše stavbu z lega, o to víc překvapuje jejich promyšlenost v čele s lehce odnímatelnými potahy|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Luxusně pojaté prostředí zadní lavice láká k cestování ve dvou, dvoubodový prostřední pás však zve na palubu za omezených podmínek také třetího pasažéra|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kožené čalounění nebývalo ani u prvních octavií žádnou raritou, dokonce se nabízelo ve čtyřech různých barvách|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Panel madla se čtveřicí ovladačů oken, dětskou pojistkou a tlačítky centrálního zamykání pochází z Octavie SLX|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nevzhledné pravé zrcátko úsporně zmenšeného formátu hyzdilo octavie od léta 1999. Koncept čtyřkolky před ním varoval už rok předtím. Po dvou letech se výrobce opět vrátil k plnohodnotnému formátu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Proti standardním verzím Škody Octavia udivoval koncept Country před 23 lety o 23 mm zvýšeným podvozkem|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Měňavá zelená metalíza Natur se do ceníku příplatkových laků zařadila až s modelovým ročníkem 2000 a hned se stala velkým hitem|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Při pohledu na stále elegantní siluetu klasické Octavie Combi se ani nechce věřit, že původně na příbuzný liftback v prodejních počtech vůbec nestačila. Dnes se však těší obrovské popularitě.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přídavnou podlahu tvoří arzenál kempinkové výbavy. Čtveřice židlí se nasoukala pod stolek velikosti podlahy.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Oblíbený motor 1.9 TDI o výkonu 66 kilowattů se nakonec stal první volbou sériové Octavie Combi 4x4, silná specifikace 81 kW by vůz příliš prodražila|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Golf se dočkal čirých světlometů v roce 1997, o rok později je příbuzná octavia nabídla v typu Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia Country 4x4|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dvanáctipaprskové disky šestnáctipalcových litých kol patří ke specialitám studie Country, na jiné octavii se nikdy neobjevily|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
V podzimní Paříži roku 1998 se Octavia Country světu představila v plné parádě, včetně doprovodné show|
Zdroj: Škoda
Palubní deska sériové Octavie SLX modelového ročníku 1999 vypadala mnohem estetičtěji než v původním provedení|
Zdroj: Škoda
absolvovala Škoda Octavia Combi ve formě studie ve Frankfurtu 1997, v Ženevě ukázala za půl roku sériovou podobu|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi 4x4|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Škoda
Do terénního outfitu se v roce 2010 převlékla i Fabia Combi, musela si však vystačit jen s ochrannými plasty a zvýšenou světlostí|
Zdroj: Škoda